04-18-2014, 07:45 AM
ipdown Wrote:Вече имам трета ролка за aux вала. Днес пробвах да накача всичко и нещата изглеждат така:Влади аз бих ти препоръчал да сложиш идна малка ролка която се среща пак при ваг-овете . Като ти гледам конфигурацията това ще ти свърши работа виж този линк просто за информация
Този сетъп на ремъка е същия като на Volvo Penta AQ171C/AQ251 - това са мотори за лодки, 2.5 литра, 16 клапана , 170 коня.. Ремъка е 146 зъба/30 мм. Ще ми се да сложа една ролка на мястото под термостата.. За целта ми трябва 148 зъба/30 мм ремък. На 850/20 клапана е такъв. В крайна сметка засега всички части ще са си Volvo, с изключение на обтегача който е VW.. но не може да му се устои - евтин и много разпространен.
Втората ролка ще бъде стандартната от B204/B234, и задачата и е да пречупи ремъка, за да се стане по-остър ъгъла на ремъка около зъбното колело на маслената помпа, да се елиминират вибрациите от прекалено дългата свободна част на ремъка и да се поберат стандартните пластмасови капаци на ангренажа (долната част около зъбната ролка на коляновия вал и тази на aux вала) от 8 клапановия мотор.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://mot.bg/angrenajni-rolki-remuci-za-vw-sharan-7m8-7m9-7m6-van-t4682.html">http://mot.bg/angrenajni-rolki-remuci-z ... t4682.html</a><!-- m -->
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree