06-01-2014, 05:16 PM
Това ТАП - аванс процесор ли трябва да е? Ако да, е възможно освен времето на палене да променя и времето за заряд на бобината.
Ако това време е по-малко от необходимото искрата няма достатъчно енергия и понякога не пали (пропуска). Ако пък е по-голямо бобината прегрява и може да пробие. А времето за заряд е пряко свързано с момента на палене. Незнам дали ме разбра, обаче един поглед с осцилоскоп ще си каже всичко. И друго - с колко променя аванса и в коя посока? Статична промяна ли е (примерно: +3 или -3 навсякъде) или в зависимост от обороти и нещо друго? Съответно една проверка със стробоскоп за да се увериш че аванса ти е това което трябва да е, няма да е излишна.
Ако това време е по-малко от необходимото искрата няма достатъчно енергия и понякога не пали (пропуска). Ако пък е по-голямо бобината прегрява и може да пробие. А времето за заряд е пряко свързано с момента на палене. Незнам дали ме разбра, обаче един поглед с осцилоскоп ще си каже всичко. И друго - с колко променя аванса и в коя посока? Статична промяна ли е (примерно: +3 или -3 навсякъде) или в зависимост от обороти и нещо друго? Съответно една проверка със стробоскоп за да се увериш че аванса ти е това което трябва да е, няма да е излишна.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!