10-30-2014, 11:26 AM
Нека да изкажа и аз своето мнение.
1. Наистина ламбда сондата не влияе на оборотите.Има влияние но то е косвено,чрез времевият интервал на инжекторите.Тоест ако е не дава правилен сигнал към ЕКУ то,то ще мръдне времевият интервал с +25% до -25%.И това ще се отрази само във разхода на гориво,но не и в играенето на оборотите.Всичко това,след като колата постигне температурен режим на мотора.Преди това ламбдата не играе.
2.Както някои голеги споменаха,се насочете към почистване на инжекторите,защото ако някой от тях "пикае"(заклинил) дави съответният цилиндър.
3.Почистване на температурните датцици на Дроселовата клапа и този на мотора.
4.Почистване на самата дроселова клапа.
5.Проверка на дебита на бензиновата помпа.Ако е променлив и не достатъчен,също има тези симптоми на играене на оборотите.
1. Наистина ламбда сондата не влияе на оборотите.Има влияние но то е косвено,чрез времевият интервал на инжекторите.Тоест ако е не дава правилен сигнал към ЕКУ то,то ще мръдне времевият интервал с +25% до -25%.И това ще се отрази само във разхода на гориво,но не и в играенето на оборотите.Всичко това,след като колата постигне температурен режим на мотора.Преди това ламбдата не играе.
2.Както някои голеги споменаха,се насочете към почистване на инжекторите,защото ако някой от тях "пикае"(заклинил) дави съответният цилиндър.
3.Почистване на температурните датцици на Дроселовата клапа и този на мотора.
4.Почистване на самата дроселова клапа.
5.Проверка на дебита на бензиновата помпа.Ако е променлив и не достатъчен,също има тези симптоми на играене на оборотите.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили