The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
интересен проблем!

#1
Здравейте колеги,
търсих из форума подобен проблем, тъй като не исках да се спами едно и също , но не открих. Имам Volvo S40 2.0T В4204Т2 мотор. Колата е карана само на бензин. Колата спря да се поддържа в Мото-Пфое от 2005 година насам, просто не я карах толкова често, прекара 1-2 години в гаража. От 2005 година до сега съм изминал някъде 80 000 км и имаше доста проблеми, повечето си идваха когато си искат и се премахваха пак когато си искаха. Имах проблем със спирачките, потъваше ми педала с вибрация още докато си сложа крака. На диагностика изписа помпата и преден десен датчик АБС. Купих от нашия колега "JustVanko" - Иван Смъркалев, един много уважаван от мен човек, който всеки път ми е продавал качествена стока, помпа втора ръка и чисто нов датчик на Бош от Елит Кар Варна, който струваше към 150-60 лв с отстъпката за мен.Всичко точно спирачките се оправиха, километража почна да отчита,а с предишния отказа, но за сметка на това, когато карам с включено ДСА при ускорение колата придърпва и след 80-90км/ч се изключва сама (излиза ми оранжевия триъгълник с поднасяща кола). Вътнах се в Елит Кар и говоря с моя човек и ми заяви,че има само един модел датчик за този автомобил с този мотор. Даже от Мото-Пфое го давали,че е този. Другия проблем, който ми се случи за първи път откакто притежавам този автомобил на 10.12.2014 г. , започна да губи мощност и изгасна двигателя. Опитах да запаля няколко пъти, но не.Въртеше като Москвич без центровка на делкото. Издърпаха ме до сервиза и се оказа ,че горивния ми резервоар се е смачкал и поради това помпата не може да засмуче бензин и за това не пали и не върви. Имах около 20 литра гориво и си знам колата,че като ми светне лампата и изпише Fuel , минавам около 20-25 км и успявам да стигна до бензиностанцията с още гориво в резервоара. Майстора ми обясни,че като се е смачкал е избутал нивомера нагоре и отчита,че има гориво, а то всъщност няма,защото е в ляво и дясно разпределен в резервоата и там където е помпата няма гориво. Сипах 5л гориво, отворихме помпата и след като изкарахме единия от двата маркуча, изтече под налягане и то много голямо около 1-2 литра бензин и след това запали с 2-3 подкачвания на контакт.Форсираше се, нямаше проблем, но на следващия ден отново ми направи този проблем. Пак при майстора. Сипах 30 литра бензин, издухме резервоара през гърловината с компресора, за да издуем резервоара и да го докараме в нормален вид. След това, разбрах че може да е запушен отдушника и за това да смуче от резервоара въздух и да прави вакум и да го свива. Накарах го да го отпуше и мина 1-2 седмици от как я е направил и нямам такъв проблем, но вчера отново ми изфъска като отворих капачката за да сипя бензин и реших да легна отдолу да видя дали пак не свива резервоара. Е свива го. Има едни шини които го държат и мога спокойно да си вкарам ръката между тях и резервоара. А и след отпушването на отдушника имам чуството,че автомобила ми не върви така както вървеше преди. Моля ви, ако на някой са се счували тези проблеми и е намерил решение, нека сподели, че ми омръзна да плащам на пътни помощи и да вися при майстора!

Весели празници!


Благодаря!
Микаел.
Автомобила е бърз тогава,когато сутрин застанете до него и се страхувате да го отключите
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)