03-02-2015, 06:54 AM
Тогава нека да започна аз - с конкретика по детайлите в Мото Пфое
1. Моята фрегата V70 D5 си я закупих края на март 2012. Огледа преди да я закупя го направих в един сервиз, на който ще се спра по-късно.
С моя каръшки късмет съм хлопнал предницата някъде и чудно как и защо металната тръбичка от долу за високото налягане стърчеше надолу почти пречупена (но хидравлика имаше!). След несполучливо закупуване от автоморга и още повече несполучливо поставяне в един случаен сервиз до същата морга се принудих да отида в МП и да поставя оригинален маркуч, който трябваше да бъде поръчан и почаках седмица.
Приемчика Диан ми направи много добро впечатление най-малкото с факта, че притежава S60 D5 с фенера под крика ми направи цялостна "дисекция" с мнения защо тук или там притропва, похлопва 10-годишната ми шведка. Така или иначе реших, че като ще сменят по нея маркучи да става, каквото ще и да оправят и предницата ми (носач, тампони и т.н.).
На следващия ден всичко беше готово, колата беше стeгната като абитуриентка ... от фактурата и зъбите ми останаха стегнати 1590 лв! (една трета труд)
НО, едно голямо "но" вече 3 години я карам по разбитите родни пътища и от никъде не се е обадила за сега!
- Професионализъм - 6
- Отношение - 5
- Обслужване - 5
- Местоположение / База - 6
- Цена - 2
2. Пак в МП за електричарски услуги ми препоръчаха Радо - при него оправих досадното съобщение на компа, че имам изгорели предни светлини (поставен турски ксенон)
Срещу 100 лв. доста време си поигра и ми сложи някакви съпротивления, с които "успа" компа и от тогава нямам грижи.
- Професионализъм - 6
- Отношение - 6
- Обслужване - 6
- Местоположение / База - 6
- Цена - 5
1. Моята фрегата V70 D5 си я закупих края на март 2012. Огледа преди да я закупя го направих в един сервиз, на който ще се спра по-късно.
С моя каръшки късмет съм хлопнал предницата някъде и чудно как и защо металната тръбичка от долу за високото налягане стърчеше надолу почти пречупена (но хидравлика имаше!). След несполучливо закупуване от автоморга и още повече несполучливо поставяне в един случаен сервиз до същата морга се принудих да отида в МП и да поставя оригинален маркуч, който трябваше да бъде поръчан и почаках седмица.
Приемчика Диан ми направи много добро впечатление най-малкото с факта, че притежава S60 D5 с фенера под крика ми направи цялостна "дисекция" с мнения защо тук или там притропва, похлопва 10-годишната ми шведка. Така или иначе реших, че като ще сменят по нея маркучи да става, каквото ще и да оправят и предницата ми (носач, тампони и т.н.).
На следващия ден всичко беше готово, колата беше стeгната като абитуриентка ... от фактурата и зъбите ми останаха стегнати 1590 лв! (една трета труд)
НО, едно голямо "но" вече 3 години я карам по разбитите родни пътища и от никъде не се е обадила за сега!
- Професионализъм - 6
- Отношение - 5
- Обслужване - 5
- Местоположение / База - 6
- Цена - 2
2. Пак в МП за електричарски услуги ми препоръчаха Радо - при него оправих досадното съобщение на компа, че имам изгорели предни светлини (поставен турски ксенон)
Срещу 100 лв. доста време си поигра и ми сложи някакви съпротивления, с които "успа" компа и от тогава нямам грижи.
- Професионализъм - 6
- Отношение - 6
- Обслужване - 6
- Местоположение / База - 6
- Цена - 5
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now