The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Байпасен клапан на турбо на Т4

#11
dimitar76 Wrote:Не напротив кефи ме нямам намерение да го продавам! Исках само да разбера с колко е допустимо да се вдигне налягането от него безопасно.
е, май ти отговориха, но все пак. Това е разтоварващ клапан. Същият си има и фабрично на колата, но не изхвърля въздуха навън, а обратно в системата, следователно не "съска". Той не влияе на мощността, нито може да контролира налягането по какъвто и да е било начин. Последното става или с бууст конртролен (ръчен или електронен) или с чип на ЕКУ-то. Второто е по-безопасно и е препоръчително. За т4 виждам, че има пакети стейдж 1 на 240к.с. за сносни цени.
Тъй като това "съскащото" е разтоврващ клапан и в случай, че ти е затапен фабричният, то е добре да се провери колко е читав този клапан, за да не стане фал при вдигане на бууста
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)