The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна семеринг колянов вал и ангренаж

#1
Здравейте и от мен, Колеги! Отдавна не съм имал ядове по колицата ама и при мен се появи проблем. И така, по същество. Забелязах леко омасляване около шайбата на коляновия вал, разглобих да видя и според мен е семеринга. И за да не чакам да протече реших, ще го сменям. Тъй, като за да се смени се разкача ангренажа, а откакто имам колата не съм го сменял си набавих комплекта ролки, ремък и маслен обтегач, без водната помпа, нея смятам да не я пипам, но като махна ремъка ще я прегледам за съмнителни шумове. Събрах информация и снимков материал относно смяната на ремъка, но пак има някой неизвестни, а и по добре колеги, които са минали по тоя път да разаснят, може да има някой подробности и тънкости, а не да ги разбирам в последствие.
1.При смяна на ремъка гледам, че от Волво дават да се използва специален инструмент за блокиране на разпределителните валове. Да не взема да ми избягат и после да няма нагласяне. Съвети ?
2.Как да отвия шайбата на коляновия вал (гайка 30-ка) и съответно завия. Да уточня, че съм автоматик и трябва да законтря двигателя, а и кой знае как зверски е затегната. Предполагам, че е с нормална резба. Между другото, като установявях откъде е теча отвих четирите малки гайки, десетки, на шайбата, като мислих, че ще се разглоби на две (исках да махна тази част, която задвижва пистовия ремък) но уви нищо не помръдна, а и аз не съм насилвал много де. Или е клеясала или забелязах в една от дупките (в шайбата има две дупки) има щифт, да не би той да се избива.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)