08-21-2007, 12:46 PM
Ефри, извинявай приятелю, но чак сега видях темата. Единственото нещо за което се сещам че може да води до подобни аномалии са разбити лагери (или втулки, не знам с какво е) на вентилатора и като подадеш газ понеже тока се усилва малко(създава допълнителна тяга на моторчето) и се получава нешо като резонанс, понеже то си е създало някакво равновесие при ровномерно въртене (тъй като няма стегнато съосие), най малката промяна в тягата го изважда от него и в следствие на това се затруднява(и забавя) въртенето докато от скоростта си закрепи ново равновесно положение при което перката се върти по-лесно и си възстановява скоростта.
Не знам дали успях да го обясня разбираемо, но това е единственото което се сещам да има логика за подобно поведение и е доста възможно, тъи като повечето вентилатори са с втулки и след павече работа, те се разбиват, а направило ли ти е впечатление да е по шумен вентилатора (макар че то е ставало с времето и може и да не се усеща щото свикваш).
ако го разбереш със сигурност пиши че ми е много интересно какво е.
Не знам дали успях да го обясня разбираемо, но това е единственото което се сещам да има логика за подобно поведение и е доста възможно, тъи като повечето вентилатори са с втулки и след павече работа, те се разбиват, а направило ли ти е впечатление да е по шумен вентилатора (макар че то е ставало с времето и може и да не се усеща щото свикваш).
ако го разбереш със сигурност пиши че ми е много интересно какво е.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp