05-06-2018, 06:27 PM
Ебаси цената! Тва че нов може би е бил 157000лв преди 11 години, какво трябва да значи? И тая средна скорост също какво трябва да значи? Сериозно питам. Аз лично не мога да си го интерпретирам това какъв дивидент носи на бъдещият собстеник?
0) Става, да. По-здрава е от 4 и 5 степенната, но не е вечна. Много е важно дали е обсужвана редовно и как е карана колата! Между другото това не е Т6. Т6 е 2.9би-турбото преди фейслифта.
1) Задължително иди!
2) Никаква идея за газта, но ако е сложена от човек който е отговорен и знае какво прави, не виждам никаква логична причина за бъдещи проблеми. Проблемите са при колите с плочки и пластмасови колектори.. както и тези с механичен инжекцион (Мерц 124, Ауди 80 2.3 и т.н.). Доколкото съм чел тоя мотор е бая здрав и безпроблемен по принцип
3) Скъпи са само задните ако колата е 7 местна. Иначе 180лв на бройка за премиум SUV е без пари! Може да отвориш примерно <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.autopower.bg/">https://www.autopower.bg/</a><!-- m --> (което е онлайн сайт за авточасти) и да разгледаш цените на ходова част, спирачна система и т.н. за тази кола. Ориентировъчно. Според мен цените масово са доста по ниски от немските премиуми. Да не говорим че отпред имаш един носач с два тампона и един шарнир. Стаб щанга, амортесьор и рейка. Супер опростено окачване.
4) Това къде го чу? bri4ka.com? На мен звучи като нещо което водещият си измисли, за да звучи по запълнено предаването. Както и двата sub-woofer-a. Или поне аз до сега не съм срещал инфо за XC90 с два sub-woofer-a
5) На това колко запазена изглежда колата вътре (табло, пластмаски, дръжчици, е такива дреболии които отговорният собственик обикновено пази). Задължително каране на колата и гледай как включва кутията особено топла. Опитай да тестваш 4х4-то. Общо взето при преглед не можеш да бръкнеш в "дупето" на колата. Гледай нещата.. които се виждат. Климатика работи ли, как пали и работи мотора, кутията (особено ако е автоматик). Маслото и да го гледаш, не вярвам да видиш кой знае какво. Виж антифриза.. дали случайно не се вижда да има масло вътре (примерно), някакви аномалии в износването на накладките и дисковете. Общо взето повечето неща ще се видят на огледа в сервиза който си избереш. Както каза Зорба поне 5 бона надолу. Факт е че такива XC-та са голяма рядкост в нащо мобиле, ама аз за тая кола никога не бих дал тези пари.
0) Става, да. По-здрава е от 4 и 5 степенната, но не е вечна. Много е важно дали е обсужвана редовно и как е карана колата! Между другото това не е Т6. Т6 е 2.9би-турбото преди фейслифта.
1) Задължително иди!
2) Никаква идея за газта, но ако е сложена от човек който е отговорен и знае какво прави, не виждам никаква логична причина за бъдещи проблеми. Проблемите са при колите с плочки и пластмасови колектори.. както и тези с механичен инжекцион (Мерц 124, Ауди 80 2.3 и т.н.). Доколкото съм чел тоя мотор е бая здрав и безпроблемен по принцип
3) Скъпи са само задните ако колата е 7 местна. Иначе 180лв на бройка за премиум SUV е без пари! Може да отвориш примерно <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.autopower.bg/">https://www.autopower.bg/</a><!-- m --> (което е онлайн сайт за авточасти) и да разгледаш цените на ходова част, спирачна система и т.н. за тази кола. Ориентировъчно. Според мен цените масово са доста по ниски от немските премиуми. Да не говорим че отпред имаш един носач с два тампона и един шарнир. Стаб щанга, амортесьор и рейка. Супер опростено окачване.
4) Това къде го чу? bri4ka.com? На мен звучи като нещо което водещият си измисли, за да звучи по запълнено предаването. Както и двата sub-woofer-a. Или поне аз до сега не съм срещал инфо за XC90 с два sub-woofer-a
5) На това колко запазена изглежда колата вътре (табло, пластмаски, дръжчици, е такива дреболии които отговорният собственик обикновено пази). Задължително каране на колата и гледай как включва кутията особено топла. Опитай да тестваш 4х4-то. Общо взето при преглед не можеш да бръкнеш в "дупето" на колата. Гледай нещата.. които се виждат. Климатика работи ли, как пали и работи мотора, кутията (особено ако е автоматик). Маслото и да го гледаш, не вярвам да видиш кой знае какво. Виж антифриза.. дали случайно не се вижда да има масло вътре (примерно), някакви аномалии в износването на накладките и дисковете. Общо взето повечето неща ще се видят на огледа в сервиза който си избереш. Както каза Зорба поне 5 бона надолу. Факт е че такива XC-та са голяма рядкост в нащо мобиле, ама аз за тая кола никога не бих дал тези пари.
4.4.. there is no replacement for displacement!