11-09-2018, 12:33 PM
Вчера подкарах контактите и буксите налични под предния капак - на дебитомера, датчика на дроселовата клапа, стъпковия мотор с ето това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/tehnicheski-spreiove,smazki-i-dr,/%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8-3-detail">http://nspauto.bg/technicheski-spreiove ... 8-3-detail</a><!-- m -->
Полско, като напръскаш, разтваря желязо...
Ако знаете каква тиня (буквално) излиза от буксите/контактите нищо че са уж изолирани, ума ми се накъдри... hock:
Съжалявам, че не направих снимки. Всичко беше напръскано по 5-6 пъти. Бързо съхне. Но мръсотия яка...
После свалих дебитомера и напръсках с това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/tehnicheski-spreiove,smazki-i-dr,/%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80-detail">http://nspauto.bg/technicheski-spreiove ... %80-detail</a><!-- m -->
Фините метални нишки, 4 съединени във формата на трапец, плюс металните ребра... Отново 5-6 пъти...
Мотора работи перфектно, не че преди беше кой знае колко зле, ама една профилактика никога не е излишна.
Утре мисля да сваля дросела и да го почистя основно и него.
Препоръчвам дори без да имате видими проблеми, почиствайте профилактично. Особено сега преди зимата когато влагата ще е навсякъде, денонощно...
Поздрави!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/tehnicheski-spreiove,smazki-i-dr,/%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8-3-detail">http://nspauto.bg/technicheski-spreiove ... 8-3-detail</a><!-- m -->
Полско, като напръскаш, разтваря желязо...
Ако знаете каква тиня (буквално) излиза от буксите/контактите нищо че са уж изолирани, ума ми се накъдри... hock:
Съжалявам, че не направих снимки. Всичко беше напръскано по 5-6 пъти. Бързо съхне. Но мръсотия яка...
После свалих дебитомера и напръсках с това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/tehnicheski-spreiove,smazki-i-dr,/%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80-detail">http://nspauto.bg/technicheski-spreiove ... %80-detail</a><!-- m -->
Фините метални нишки, 4 съединени във формата на трапец, плюс металните ребра... Отново 5-6 пъти...
Мотора работи перфектно, не че преди беше кой знае колко зле, ама една профилактика никога не е излишна.
Утре мисля да сваля дросела и да го почистя основно и него.
Препоръчвам дори без да имате видими проблеми, почиствайте профилактично. Особено сега преди зимата когато влагата ще е навсякъде, денонощно...
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992