Не ми стана ясно, що се обръщаш към мен, ама както и да е, аз е ти отговоря кви са тия сензори, добре. Почти всяка кола има такива сензори, намират се на коляновия и на разпределителния вал, те рядко дефектират, при японски коли, или при волва, немски и тн, и доста често при Френските лайна. Тия датчици обикновено са магнитни, отчитат положението на валовете и когато нещо не отговаря излиза грешка, че имаш проблем със синхронизацията между валовете.
Няма вечни елементи, това всеки трябва да го е научил. Ако колата е карсна с кофти или без масло е напълно възможно да се е поразтегнала. Съгласен съм с колегите за нуждата от поглед от втори сервиз, но ако все пак се стигне до потвърждаване на тая диагноза, че липсва синхронизация между валовете, първо се започва с установяване дали сензорите са добре, после кабелите, после ЕКУ, за да не стане от нищо нещо.
П. С От газ, няма как да ти излезе такъв тип грешка, нито от горивен филтър, всичко др може да стане ама не и това. Верига, която е разтегната, но все още я държи обтегача обикновено притраква сутрин на студено при първо палене, верига, която е прескочила поне един зъб можеш и да я чуеш постоянно как притраква. При теб за да има тая грешка, ако няма проблем с горните неща, според мен имаш поне 1 зъб прескочен, но пак казвам, ако изключим ЕКУ, кабели, сензори. Иначе колата и с 2 зъба прескочени може да е добре, до момента в който като загасиш стане мазало.
Няма вечни елементи, това всеки трябва да го е научил. Ако колата е карсна с кофти или без масло е напълно възможно да се е поразтегнала. Съгласен съм с колегите за нуждата от поглед от втори сервиз, но ако все пак се стигне до потвърждаване на тая диагноза, че липсва синхронизация между валовете, първо се започва с установяване дали сензорите са добре, после кабелите, после ЕКУ, за да не стане от нищо нещо.
П. С От газ, няма как да ти излезе такъв тип грешка, нито от горивен филтър, всичко др може да стане ама не и това. Верига, която е разтегната, но все още я държи обтегача обикновено притраква сутрин на студено при първо палене, верига, която е прескочила поне един зъб можеш и да я чуеш постоянно как притраква. При теб за да има тая грешка, ако няма проблем с горните неща, според мен имаш поне 1 зъб прескочен, но пак казвам, ако изключим ЕКУ, кабели, сензори. Иначе колата и с 2 зъба прескочени може да е добре, до момента в който като загасиш стане мазало.