Повдигачите са сменяни заедно с вихрови клапи.
Лампата за маслото гасне със самото палене че дори и преди него(Винаги изчаквам всички лампи да загаснат преди да стартирам двигателя)
Течове поне в горната част около дюзите и маркучите за обратно гориво между тях видимо няма. Прави впечатление че не всички са с еднаква дължина, незнам дали има значение..
Знам как звучи и "трака" дизелов двигател палещ при ниски температури но тук по скоро става въпрос за прекъсване и неравномерна накъсана работа.
Печката подгрява само охладителната течност. Затова мисля, че вискозитета на маслото не играе роля в този случай. Ако беше гъсто маслото щеше да го прави и след като съм я подгрял с печката а направя ли го, няма тези смущения. Карам я с масло 5w40 отговарящо на спецификация MB 229.51
Лампата за маслото гасне със самото палене че дори и преди него(Винаги изчаквам всички лампи да загаснат преди да стартирам двигателя)
Течове поне в горната част около дюзите и маркучите за обратно гориво между тях видимо няма. Прави впечатление че не всички са с еднаква дължина, незнам дали има значение..
Знам как звучи и "трака" дизелов двигател палещ при ниски температури но тук по скоро става въпрос за прекъсване и неравномерна накъсана работа.
Печката подгрява само охладителната течност. Затова мисля, че вискозитета на маслото не играе роля в този случай. Ако беше гъсто маслото щеше да го прави и след като съм я подгрял с печката а направя ли го, няма тези смущения. Карам я с масло 5w40 отговарящо на спецификация MB 229.51
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4