Здравейте, колата е XC60 2010, D5 210кс. Италианка на реални около 200000 км. От пристигането си от Италия колата изпуска през клапана на капачката на разширителния съд антифриз. Около 0.5 литра на 300км пробег горе долу. Вижда се че антифриз изтича през отвора на разширителни съд и омазнява тампона на двигателя. До сега съм сменил с нови - казанче, капачка оригинална от МП и още една нова афтърмаркет. Резултата е един и същ изтича антифриз. Като спра по време на път маркучите са сравнително нормално твърди, нищо фрапиращо. Колата на въртя вече 8000 км така няма видима промяна, може би сега като се затопли и се пуска климатика се увеличи леко. Днес за качих диагностиката и гледах температурата в прехода София Пловдив. Като цяло я натисках по изкачвания та до 140 и гледах какво става. Температурата се вдигна до 115 градуса и се задържа там сигурно 2-3 минути, през другото време бе около 110. Като намалих газта до към 110-120км/ч температурата се държи около 97-98 градуса. Много ли е това за D5 и дали заради това да повишава налягането и да изпуска през капачката? Водната помпа е сменена с ангренажа преди 8000 км, сложена е INA, като цяло читава част от опит с търговеца. Какво да правя като следващи проверки, насочил съм се смяна на термостат и проверка дали над 100 градуса перката е на най-висока скорост. Други предложения?
D5 Висока температура и загуба на антифриз
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |