12-13-2007, 07:49 AM
Здравейте,
Миналата седмица получих доста странен разход 17,4л/100км градско, и смърдеше ужасно на газ под капака.
Проверих възд. филтър - на 7 000км и вече беше ужасно много замърсен. А запалването е обслужено преди проблема.
Та реших отново да калибрирам ламбда контрола.
След като завърших с калибровката/според инструкциите на производителя- редуване на зеления и червения свето диоди на равни интервали на ПХ и 3000об/ мин/- навих два оборота на винта на изпарителя за дебита на газта, както и два оборота на вината на управляемия дросела на ламбда контрола и се появи друго.
Веднага обаче забелязах че оборотите на ПХ леко се повишиха.
При рязко подаване на газ двигателя губи рязко обороти и нещо прищраква/или чука/ след натискане на съединителя и задържане на газта в същото положение се оправя ако пусна газта гасне.
Забелязах , че проблема е до около 1300/ 1500об/мин и то когато двигателят е загрял добре.
Когато калибрираха ламбда контрола от фирмата която го монтира го бяха настройли така, че на ПХ сместта беше богата и този проблем го нямаше- както и преди аз да калибрирам системата и смърдеше на газ.
А иначе колата ускорява нормално.
Някой да има идеи какво става?
Приемам всякакви идеи.
Миналата седмица получих доста странен разход 17,4л/100км градско, и смърдеше ужасно на газ под капака.
Проверих възд. филтър - на 7 000км и вече беше ужасно много замърсен. А запалването е обслужено преди проблема.
Та реших отново да калибрирам ламбда контрола.
След като завърших с калибровката/според инструкциите на производителя- редуване на зеления и червения свето диоди на равни интервали на ПХ и 3000об/ мин/- навих два оборота на винта на изпарителя за дебита на газта, както и два оборота на вината на управляемия дросела на ламбда контрола и се появи друго.
Веднага обаче забелязах че оборотите на ПХ леко се повишиха.
При рязко подаване на газ двигателя губи рязко обороти и нещо прищраква/или чука/ след натискане на съединителя и задържане на газта в същото положение се оправя ако пусна газта гасне.
Забелязах , че проблема е до около 1300/ 1500об/мин и то когато двигателят е загрял добре.
Когато калибрираха ламбда контрола от фирмата която го монтира го бяха настройли така, че на ПХ сместта беше богата и този проблем го нямаше- както и преди аз да калибрирам системата и смърдеше на газ.
А иначе колата ускорява нормално.
Някой да има идеи какво става?
Приемам всякакви идеи.