03-03-2008, 09:02 PM
За втулките като гледам никой не споделя нещо, май нямаме опит.
А за офроуда - с колата от подписа съм минавал навсякъде, откъдето и с москвича и ладата, даже на повече места, че е по-мощна. Въпреки всичко си остава лек автомобил и е най-добра за шосета.
От леките автомобили най-висока е XC70 - 210 mm clearance, всички си мечтаем за нея. Но държи цена все още. Неговият предшественик е V70 AWD - 204 mm clearance, не съм мяркал такова по обявите в България.
За истински офроуд - обаче търси джипка.
А за офроуда - с колата от подписа съм минавал навсякъде, откъдето и с москвича и ладата, даже на повече места, че е по-мощна. Въпреки всичко си остава лек автомобил и е най-добра за шосета.
От леките автомобили най-висока е XC70 - 210 mm clearance, всички си мечтаем за нея. Но държи цена все още. Неговият предшественик е V70 AWD - 204 mm clearance, не съм мяркал такова по обявите в България.
За истински офроуд - обаче търси джипка.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox