04-29-2008, 11:42 AM
Имам един въпрос, обаче не знам някой може ли въобще да ми отговори, че в тоя бизнес работата е страшна... и маркетингът е един, а реалността - друга. И не ща да се получи като реклама на някоя бензиностанция, от друга страна, колите са си наши и е добре да знаем с какво ги храним.
Та...
Бензинът (същото важи и за дизела, за колегите с дизел) като качество по-добър ли е от този на ОМВ? Защото при нас (в квартала) разликата между двете вериги може да достигне 2-3 стотинки (ЕКО са по-скъпи) и ако с отстъпката се изравнят, а качеството е еднакво, операцията малко се обезсмисля. То и иначе е леко безсмислена (0,02 лв х 75 л = 1,50 лв на резервоар си е нищо, а пък ЕКО ми е на 5 км, докато ОМВ на 200 м).
Не искам да звучи тесногръдо, но за мен по принцип тия отстъпки са вятър работа, докато виж - качеството е нещо, което може да стимулира човек дори да плати по-скъпо.
П.П.
В смисъл, ако горивата в Еко са по-качествени от ОМВ, съм ОК за клубните карти (не боли като я има човек).
Та...
Бензинът (същото важи и за дизела, за колегите с дизел) като качество по-добър ли е от този на ОМВ? Защото при нас (в квартала) разликата между двете вериги може да достигне 2-3 стотинки (ЕКО са по-скъпи) и ако с отстъпката се изравнят, а качеството е еднакво, операцията малко се обезсмисля. То и иначе е леко безсмислена (0,02 лв х 75 л = 1,50 лв на резервоар си е нищо, а пък ЕКО ми е на 5 км, докато ОМВ на 200 м).
Не искам да звучи тесногръдо, но за мен по принцип тия отстъпки са вятър работа, докато виж - качеството е нещо, което може да стимулира човек дори да плати по-скъпо.
П.П.
В смисъл, ако горивата в Еко са по-качествени от ОМВ, съм ОК за клубните карти (не боли като я има човек).
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox