The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
И аз си имам газов инжекцион

#11
Big Grin За да не отварям и аз нова тема с това заглавие ще се възползвам от тази, която е отворил колегата, още повече че и аз съм от Пловдив.
Та от петък 18.07.2008 след дълги колебания и спомени как съм се заричал, че на мой личен автомобил никой път няма да сложа газ Confusedhock:, то вече и аз съм така да се каже Bi-Fuel Smile
Как протече взимането на решението:
Arrow Значи след преглед на месечните ми разходи за бензин (V40 2.0 16V не е от най-икономичните автомобили) и една бегла сметка от моя страна прецених, че при цена от 1300-1400 лева за газов инжекцион то за година и половина максимум и сегашното количество изминати километри вложението се избива и в общи лини си струва, особено ако се грижиш за автомобила си.
Започнах да събирам информация.
Arrow Та следващия етап беше да преценя каква да е газовата уредба и къде да се монтира. Това решение ми помогна да взема мой приятел от София, който издава няколко списания и едно от тях е точно на тематиката за автомобилните газови уредби. Оказа се че по големия проблем е кой и къде да я монтира отколкото каква да е марката. Сигурен съм че отличния вариант би бил BRC - добри думи прочетох във форума както за сервиза в Пловдив, така и за сервиза в София - Дружба, но цената беше 1650 лева - камък. В крайна сметка се насочих към монтажен център в двора на Такси 1, където се запознах с Вальо и Николай. Предложената цена беше 1350 лева и за мой късмет имаха възможност за монтаж, че един човек се беше отказал точно за петъка. Иначе действително графика им беше запълнен за 15 дни напред.
Arrow Описание на газовия инжекцион - предложението на Вальо беше полски газов инжекцион, който всъщност се оказа изцяло изграден от италиански компоненти. Клапан на бутилката и показател - Lovato, вход за пълнене с газ - BRC, редуктор - EMME Gas, компютър и рейка с инжекциони - Valtek, има и други компоненти, но няма да ги изброявам. Всички производители ползвали в крайна сметка един и същи софтуер - на АЕБ и тези не правеха изключение.
Arrow Изпълнението - останах много доволен. Принципно обичам нещата да са мислени и подредени. Много мразя стърчащи кабели и глупаво монтирани елементи. Момчетата ме изненадаха приятно с интелигентен монтаж и отлични решения - особено едно, но стига толкова приказки - качвам снимки.
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)