The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 460 ремонт на машинката за заключване на вратите

#1
Ако колата Ви е с централно заключване и някоя от вратите не се заключва или отключва не бързайте да закупувате нова машинка, просто направете това:
-свалете кората на вратата, като предварително от техническото ръководство разберете как става .
-машинката е монтирана на самата брава и не се вижда, но се виждат кабелите които я захранват, те са с жълт и зелен и са включени към основната инсталация с щепсел.Разединете щепсела.
-свържете цифров волтмер към бялата букса/тя е от основната инсталация/ и започнете заключване и отключване на колата с ключа от вратата на шофьора.Наблюдавайте волтмера той трябва да отчита напрежение м/у 7-12в, което мени знака си при преминаване на ключа от положение отключване-заключване и обратно.Ако автомобила има дистанционно, отключете и заключете и с него, резултата трябва да е същия.С тази проверка ще проверите; изправността на кабелите до щепсела,контактната система на шофьорската врата,изправността на пулта за дистанционно управление.
-Включете мултицета в кафявия щепсел/през него се захранва машинката/ и го превключете на обхват 200 ома.Измереното съпротивление трябва да е 3-7ом.Ако съпротивлението е 0 или малко над 0 ротора на двигателчето е изгорял.При съпротивление 3-7 или повече ома повредата в машинката е механична или просто тя е заяла.
Свалете машинката като предварително се запознаете как става .Ако ще ремонтирате се постъпва така:
-с шило извадете гуменото уплътнение около проводниците
-с тънка ножовка движейки се точно по фабричния шев срежете корпуса на две половини.Рязането се извършва внимателно като се спира щом усетите че сте прерязали стената.При разтваряне ще видите
следното P9020265jpg.Огледайте внимателно всички части и ако няма счупени ги почистете.Извадете двигатечето от кутията и го включете към акумулатора то трябва да се върти с висока скорост без стържене и свирене.Разменете поляритета на проводниците за да промените посоката му на въртене.Добре е двигателчето да се разкапселова и да се почисти колектора с много ситна шкуртка.Омаслете всички части P9020266 с машинно масло и сглобете внимателно.Двете половини на кутията се стягат с къси шпилки, които се използват и за захващане към бравата.Преди да монтирате свържете двата щепсела и пробвайте машинката извън вратата.Ако всички части са били здрави и не сте пренатегнали капачките машинката трябва да работи.Уплътнете сряза в капачката със силикон и монтирайте във вратата.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)