The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
диференциал шпер или не

#5
Има мнoгoдискови съединители на всяка полуоска. Вероятността да имаш блокаж не е никак голяма. На европейските 940-ки серийно се е монтирал диференциал с блокаж само на моделите за Австрия и Швейцaрия. За останалите е бил опция. Ако не се лъжа при 960-ките блокаж се е монтирал серийно на всички модификации, дори и на комбитата, които преди фейслифта са с цял заден мост, като 940-ките.

Попринцип всички 9-ки с блокаж са с по-новия тип диференциали, при които има един палец, който напълно отцепва блокажа, при достигане на определени обороти, а под тези обороти съединителите са зацепени, но не на 100%, т.е. води се диференциал с ограничено плъзгане. Моделът преди 1990-а зацепва винаги, при определена разлика във въртящите моменти, към двете полуоски. Предимството на новия е, че понася доста по-големи моменти от по-стария си събрат и става за турбо-моторите и за 6-цилиндровите whiteblock двигатели на 960.
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)