04-08-2009, 02:24 PM
Има мнoгoдискови съединители на всяка полуоска. Вероятността да имаш блокаж не е никак голяма. На европейските 940-ки серийно се е монтирал диференциал с блокаж само на моделите за Австрия и Швейцaрия. За останалите е бил опция. Ако не се лъжа при 960-ките блокаж се е монтирал серийно на всички модификации, дори и на комбитата, които преди фейслифта са с цял заден мост, като 940-ките.
Попринцип всички 9-ки с блокаж са с по-новия тип диференциали, при които има един палец, който напълно отцепва блокажа, при достигане на определени обороти, а под тези обороти съединителите са зацепени, но не на 100%, т.е. води се диференциал с ограничено плъзгане. Моделът преди 1990-а зацепва винаги, при определена разлика във въртящите моменти, към двете полуоски. Предимството на новия е, че понася доста по-големи моменти от по-стария си събрат и става за турбо-моторите и за 6-цилиндровите whiteblock двигатели на 960.
Попринцип всички 9-ки с блокаж са с по-новия тип диференциали, при които има един палец, който напълно отцепва блокажа, при достигане на определени обороти, а под тези обороти съединителите са зацепени, но не на 100%, т.е. води се диференциал с ограничено плъзгане. Моделът преди 1990-а зацепва винаги, при определена разлика във въртящите моменти, към двете полуоски. Предимството на новия е, че понася доста по-големи моменти от по-стария си събрат и става за турбо-моторите и за 6-цилиндровите whiteblock двигатели на 960.
There's someone in my head but it's not me...