The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Декодер за грешки от ECU

#26
Moxy Wrote:Със сигурност е по втората схема - ISO and KWP, но пин 15 май въобще не е свързан. Днес доста заничах и установих, че на OBD II буксата са застъпени само тези крачета, които съм изброил в по-горния си пост + пин 7, който е за трансфер на данни през USB-кабела. Измерих и съпротивлението между пин 3 и пин 7, но както и предполагах - между тях връзка няма или поне съпротивлението, при изключен контакт е безкрайност. Сега се сещам, че можеше да пробвам и при включен контакт, ама... :?

Супер. Ами да, 15 пин е L-line, той е нещо като ресет, и не е задължителен. А вероятно истински OBD-II (на пин 7, K-Line) се подържа само от SRS, ел. седалките и какво още беше там. А останалите системи са си както преди. Но защо са ги направили така? Имам чуството че са бързали да се "стандартизират" и това е било междинен вариант.
А иначе е добре че стария тип диагностика си е пак достъпен.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)