03-04-2010, 06:47 PM
Moxy Wrote:Със сигурност е по втората схема - ISO and KWP, но пин 15 май въобще не е свързан. Днес доста заничах и установих, че на OBD II буксата са застъпени само тези крачета, които съм изброил в по-горния си пост + пин 7, който е за трансфер на данни през USB-кабела. Измерих и съпротивлението между пин 3 и пин 7, но както и предполагах - между тях връзка няма или поне съпротивлението, при изключен контакт е безкрайност. Сега се сещам, че можеше да пробвам и при включен контакт, ама... :?
Супер. Ами да, 15 пин е L-line, той е нещо като ресет, и не е задължителен. А вероятно истински OBD-II (на пин 7, K-Line) се подържа само от SRS, ел. седалките и какво още беше там. А останалите системи са си както преди. Но защо са ги направили така? Имам чуството че са бързали да се "стандартизират" и това е било междинен вариант.
А иначе е добре че стария тип диагностика си е пак достъпен.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!