03-18-2010, 06:16 PM
Та да кажа какво стана.След сериозно разследване открих кабелите на ламбдата.
И се започна едно мерене след около половин час разбрах кой е активния/този който ми трябва/
Да ама не отчита едни никакви стойности от 0.4 до 0.110 а дори и пада до 0.050 :minigun: :minigun:
То бяха молби то чудо.И най накрая ми пресветна я да опитам по друг начин.Запалих и го оставих на тихи обороти
/изпарителя ми е електронен/започнах да развивам винта и започна да вдига оборотите е за момент защото
компа се меси.Стигнах до момент в който оборотите паднаха заради богата смес и започнах обратно да завивам на пресекулки докота изравни работата на двигателя.После от тройника на високи развих винта докато спря до вдига оборотите и после назад докато започна да ги намалява върнах четвърт да обогатя.Изгасих двигателя изпуших една цигара проклинайки късмета си и реших да запаля и о чудо лампата на ламбдата не свети изрязах двигателя няколко пъти никакъв проблем.И нали съм си Тома неверни го изрязах над 6000 оборота и лампата отново светна.Реших да развия четвърт и се оправи и над 6000 оборота не светва.Та сега си стоя пред компа и си мисля с колко бедна горивна смес съм се движил и се запъвам на 2.0 литровите а сега ще ги ям на задна
П.П.: Ако някой има питане да пита на ваше разположение съм/задобрях нещо/
И се започна едно мерене след около половин час разбрах кой е активния/този който ми трябва/
Да ама не отчита едни никакви стойности от 0.4 до 0.110 а дори и пада до 0.050 :minigun: :minigun:
То бяха молби то чудо.И най накрая ми пресветна я да опитам по друг начин.Запалих и го оставих на тихи обороти
/изпарителя ми е електронен/започнах да развивам винта и започна да вдига оборотите е за момент защото
компа се меси.Стигнах до момент в който оборотите паднаха заради богата смес и започнах обратно да завивам на пресекулки докота изравни работата на двигателя.После от тройника на високи развих винта докато спря до вдига оборотите и после назад докато започна да ги намалява върнах четвърт да обогатя.Изгасих двигателя изпуших една цигара проклинайки късмета си и реших да запаля и о чудо лампата на ламбдата не свети изрязах двигателя няколко пъти никакъв проблем.И нали съм си Тома неверни го изрязах над 6000 оборота и лампата отново светна.Реших да развия четвърт и се оправи и над 6000 оборота не светва.Та сега си стоя пред компа и си мисля с колко бедна горивна смес съм се движил и се запъвам на 2.0 литровите а сега ще ги ям на задна
П.П.: Ако някой има питане да пита на ваше разположение съм/задобрях нещо/
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
850 2.5 бензин газ