02-21-2011, 11:58 PM
Не съм съгласен, че колегата ще си скопи колата като й сложи газ. Пиша това от мой личен опит. Аз не съм нито майстор, нито конструктор на ГИ за да давам такива мнения, но имам 2.0 Т двигател и от ноември 2009 г. карам с ГИ BRC. Аз миналото лято в Германия стигнах до 240 км на GPS, а на километража показваше малко повече от 150 мили. Но за да й запази мошността ще трябва да рискува 1-1.5 л/100 по-восок разход при каране на газ. Иначе да - ще падне мошността на колата. Това ми казаха тук(в Англия), така ми казаха и в Полша( там правих диагностика миналата година преди да се прибера в България). Доволен съм, но когато я закарам на преглед(веднъж в годината) се разделям със 70 - 80£ и старите филтри. При BRC няма почистване - всичко се изхвърля. Спомням си, че когато прехвърляха ГИ от старата кола на Волвото поръчваха някаква допълнителна джаджа за охлаждане на турбото - иначе можело да се прецака.