12-26-2010, 10:03 PM
Quote: По темата покупка на V 40. Единственото привлекателно нещо в таз колица е ниската и продажна цена.
За комби ли говорим или за 40та серия на Волво? Като комби V40 е уникално.
Плюсове:
1. Ниска цена - кой дава много пари за да разнася 200 кг в багажника?!
2. Изключителна климатична система. В другите комбита шофьора се поти, а на задната седалка им премръзват ушите. Лятото е наобратно.
3. Кожен салон и всички екстри за нормална кола са масови за разлика от други марки комбита.
4. Изключително добро окачване за комби - не губи стабилност в завой с 200 кг в багажника.
5. Изключително евтино за подръжка. Окачването (слабото място на комбитата) е евтино и лесно за ремонт. Нито една част не се налага да се купува като цял възел.
6. Много здрав, икономичен(за комби) и непретенциозен двигател (бензин, стар дизел си е мъка).
7. Единствено Ситроен отпреди PSA има по комфортна возия за комби.
8. Чудесно разположени задни колони за музика. В другите комбита са или на задни врати или на капака на багажника което са най-малоумните места за задни колони. Аз слушам с уши, а не с пети.
9. Много красиво отвън и комфортно отвътре. Изключително умело са избягали от формата на катафалка без да загубят функционалност.
Минуси:
1. Между калниците в багажника разстоянието е 89,5 см вместо "класическите" 90+ см. Създава проблеми при пренасяне на шкафове.
2. Праг на входа на багажника.
3. 5,3 литра масло е куца цифра при положение, че повечето масла се продават в 4 литра туби.
Написаното е възоснова на опит със следните комбита: Опел Астра, VW пасат, Ситроен ZX, Пежо 305, Рено Меган, Пежо Партнер. Всяко от тях (без пасата) е абсолютен боклук сравнено с Волво, но незнайно защо държат цена на старо, а не дай си боже да имат климатроник - тогава цената е като за лимузина.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Volvo V40 1997, 2.0