The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gaz

#21
Колега тракшъна прави 2 неща - едното е да приложи спирачно усилие на превъртащото колело 9един вид заместител на SLIP диференциал) и да ограничи въртящия момент.
Последното обаче не се прави точно с прекъсване на горивото,а с промяна на параметрите на самия тротъл-контрол - един вид дроселната клапа се притваря и времената за отваряне на инжекторите стават по-кратки. Ако има турбо с активен контрол - командния соленоид веднага задейства байпаса на турбото.
...А и дори да има shut-off на инжекторите при Волво (нещо,което ме съмнява много) - както вече казах колата управлява ДИРЕКТНО газовите инжектори,като просто ЕКУ-то за газ преработва импулсите от оригиналното ЕКУ така че количестото газ за секунда да се приравни към калоричността на количеството бензин за секунда при 3 бара налягане (примерно) и колата ти да няма загуба на мощност.
При газов инжекцион всички функции на колата ти си работят. И ESP да имаш - пак ще си работи.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)