The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MY VOLVO 440

#3
СТЪПКОВО МОТОРЧЕ ЗА ПРАЗЕН ХОД
След като успях да се справя с проблема с компютъра, и нестабилните обороти си остана като проблем, реших да разуча стъпковото моторче. Много хора ме съветваха и дори ми показаха как са го махнали и на негово място са сложили газаджийско кранче. И зимата и лятото въртят докато нагласят хем сутрин на студено да не им гасне, хем след 10 километра като загрее да не е на 1200 оборота. Честно казано замислих се дали и аз да не сложа нещо подобно но разбира се с автоматика, за да не падаме по гръб, пък и от вътре да си го връткам и да не излизам от колата, ама седнах в Ладата на дядо (бог да го прости! М/у другото остави ладата на 40 000км!!) и видях смукача и някак си тотално се отказах от тази идея. Та реших да видя що за чудо е това пък и с надпис БОШ на него.

С две думи: Има два варианта на това чудо. Едното е с двойна букса и вътре с пружинка и се управлява с напрежение и като моето с три пинова букса и се управлява с токови импулси. Кое е по добро не знам. такова с пружинка не съм разглобявал, но отворих моето. Оказа се че това въобще не е моторче а най-обикновен ел.клапа. Има две намотки с общ карай и това е, ротора вътре се върти само на 30градуса.
При мен от влага, стоене или бог знае какво, ротора беше ръждясал и опираше в магнитите на корпуса. Отделно че самата клапа беше клеясала от отработено масло (картерната вентилация връща пари в маркуча) и прах (качествените въздушни филтри!!) Та положението беше много зле но се оправиха нещата.
Описано е тук: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=14073" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=14073</a><!-- l -->
За съжаление нестабилните обороти на празен ход си останаха... Но поне и той отпада от списъка с обвиняемите.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)