07-11-2011, 07:52 PM
Здравей колега Виктор,
точно на към 3000оборота почваш да влизаш в максималния въртящ момент. По спецификации е 2500, но реално е на 3500. Точно там сместа трябва да обеднее (говоря за стойностите в газовата карта). Според това, което си споделил, трябва да са ти омазали точно газовата карта. Щом не прекъсва значи имаш проблем или в настройките или в изпарителя..т.е. не може да ти захрани колата. Моят е за 240коня и горе-долу добре се справя. Влизам ти в положението, тъй като и аз имах подобен проблем и като изпреварвах беше наистина изнервящо...
Принципно по запалителната система трябва да си перфектен иначе на газ няма да се получи.. Ако имаш някаква допълнителна информация я сподели, защото може и 10пъти да идеш до майстора и нищо да не свърши.
Много газаджии се бият по гърдите, че са правили и че НАИСТИНА са си свършили работата с Т4, но такива до сега не познавам..
точно на към 3000оборота почваш да влизаш в максималния въртящ момент. По спецификации е 2500, но реално е на 3500. Точно там сместа трябва да обеднее (говоря за стойностите в газовата карта). Според това, което си споделил, трябва да са ти омазали точно газовата карта. Щом не прекъсва значи имаш проблем или в настройките или в изпарителя..т.е. не може да ти захрани колата. Моят е за 240коня и горе-долу добре се справя. Влизам ти в положението, тъй като и аз имах подобен проблем и като изпреварвах беше наистина изнервящо...
Принципно по запалителната система трябва да си перфектен иначе на газ няма да се получи.. Ако имаш някаква допълнителна информация я сподели, защото може и 10пъти да идеш до майстора и нищо да не свърши.
Много газаджии се бият по гърдите, че са правили и че НАИСТИНА са си свършили работата с Т4, но такива до сега не познавам..