03-03-2011, 08:56 PM
Номер 2 е въздух за празен ход - влиза отдолу в моторчето за празен ход. Ако е срязан - нек'во газаджииско изпълнение ще да е.
Има още един маркуч неотбелязан на тази картинка - тръгва отзад на тръбата, пада се над номер 2 - посока филтъра. Този маркуч е за една система за намаляване на неизгорелите газове при студена кола (картинката). Аз също го махнах защото системата беше развалена и струва много пари да се оправи (системата е патент на Pierburg и няма евтини аналози. С части от Pierburg - 1000 евро). Системата работи само 120 секунди след запалване така, че не е проблем. В някой държави колата се е продавала без тази система. Ако е срязан този маркуч трябва да запушиш клапан 3 закачен на изходните колектори за ауспуха. Ако не е запушен клапана в ауспуха влиза въздух, който обърква ламбда сондата.
Релето 4 също се запушва и разкача. релето 2 остава защото компютъра го засича като грешка ако го няма. Прахосмукачката 1 се маха.
За запушването - отвих клапана - ключ 22 и запушиш дупката с метална водопроводна тапа 3/4 цола. Пасва на резба.
Проблема на системата е, че прахосмукачката 1 изгаря - 300 евро. Клапана 3 (140 евро) трябва да е запушен когато системата не работи, но когато прахосмукачката 1 е изгоряла той започва да заяжда от сажди. Накрая остава отворен и смуче въздух, което обърква ламбда сондата - тя намалява горивото защото засича постоянно богата смес.
Има още един маркуч неотбелязан на тази картинка - тръгва отзад на тръбата, пада се над номер 2 - посока филтъра. Този маркуч е за една система за намаляване на неизгорелите газове при студена кола (картинката). Аз също го махнах защото системата беше развалена и струва много пари да се оправи (системата е патент на Pierburg и няма евтини аналози. С части от Pierburg - 1000 евро). Системата работи само 120 секунди след запалване така, че не е проблем. В някой държави колата се е продавала без тази система. Ако е срязан този маркуч трябва да запушиш клапан 3 закачен на изходните колектори за ауспуха. Ако не е запушен клапана в ауспуха влиза въздух, който обърква ламбда сондата.
Релето 4 също се запушва и разкача. релето 2 остава защото компютъра го засича като грешка ако го няма. Прахосмукачката 1 се маха.
За запушването - отвих клапана - ключ 22 и запушиш дупката с метална водопроводна тапа 3/4 цола. Пасва на резба.
Проблема на системата е, че прахосмукачката 1 изгаря - 300 евро. Клапана 3 (140 евро) трябва да е запушен когато системата не работи, но когато прахосмукачката 1 е изгоряла той започва да заяжда от сажди. Накрая остава отворен и смуче въздух, което обърква ламбда сондата - тя намалява горивото защото засича постоянно богата смес.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Volvo V40 1997, 2.0