Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Къде - при Стойчо - на международното до Шел-а. Разбира си от работата, доволен съм, винаги ми е обръщал внимание, давал ми е консултации за неща, които не е длъжен да ми казва. За големия мотор преди да го газифицира беше изчел повече инфо от мен към него момент. Отзивчив е. Пример цитирам "Е той ОБД тестера стой ей тука. Щом можеш да се оправиш с него, когато ти трябва, минаваш, четеш си каквото те вълнува, няма проблеми, стига да не го ползвам в него момент."
Колко ще ти струва - за 4 цил. мотор и нормална бутилка (S40 '97 B4184S) ми взе 1150 преди 2 години, а за 6 цил мотор и голяма (75литра) бутилка ми взе 1500 преди 1 година, защото има още 2 дюзи, още един изпарител и си доплащам още малко за по-голямата бутилка.
Има ли смисъл - винаги има: цената на газта е 1/2 цената на бензина. Ако сега ти гори 8 бенз (малко ме съмнява, освен ако не е извънградско) то ще ти гори максимум 9 газ.
Проста сметка към днешна дата:
Бензин за 100 км = 8*2,40=19,20 лв.
Газ за 100 км = 9*1,3=11,70 лв.
19,20-11,70=7,5лв спестени на всеки 100 км => ако приемем, че цената на газовата уредба е 1200 лева, за 16к км ще си я избиеш, което при нормално каране на средностатистическия българин е пробега за година-годиа и половина.
При мен тази сметка изгежда така:
Бензин за 100 км = 18*2,40=43,20 лв
Газ за 100 км = 19*1,30=24,70 лв.
43,20-24,70=18,50 спетени за 100км => я избивам за 8100км (моята уредба беше 1500, защото е с 6 дюзи и 2 изпарителя)
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало