The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#11
Karlsson Wrote:
Stanchoni Wrote:...и няма да отварям спорове...
E що бре колега, то в спора се ражда боя Big Grin Такъв хубав кютек може да си заформим покрай едното парно че по БТВ ще пуснат извънредна емисия :lol:
Така са решили така са го направили, явно че са имали някава идея а и не на последно място че и свободно място им се намира за да си позволят лукса да отделят двата радиатора.
Аз сега като толкова много спах нощес и ме осени една много умна идея защо е така работата и май-май едното обяснение е че да могат да работят двете системи едновременно.И преди да сте започнали да ме замеряте с камъни или заключите в някое S80 с две разгонени поп-фолк изпълнителки заради това ми изказване, бързам да се презастраховам с това че имам предвид че може да е заради функцията за разпУтяване или по-точно против изпотяване на предното стъкло при която се използва климатика да духа студен въздух.Ако примерно двата радиатора са един над друг като в повечето случаи климатика е първия радиатор, то при работа на климатика ще се изстудява и радиатора на парното въпреки че термовентилите или крановете му ще са затворени.И колкото и да е, ако духа студен въздух по парното баш бая ще си го охлади и не ми се мисли като се прехвърли колата на отопление какъв шок ще е за радиатора на парното, охладен до изключителни ниски температури от климатика изведнъж му се пускат да речем 60-70 градуса антифриз.Отделно да пуснеш колко да е там антифриза в парното, някъде сигурно може и да има литър, няма значение колко е но антифриз с такава температура да се смеси с другия в мотора като нищо ще стане сакатлък.
Въпреки че малко се измести темата все пак са интересни работи, нерде газова нерде климатик и парно но пък те нещата са вързани.

За кютека две мнения няма, аз съм съгласен, а и ще е интересно.Заповядай на срещата на яз.Копринка когато я организираме,може и други спортове да намислим, идеи се приемат всякакви :wink: .Виж секцията за срещи на клуба.

" Отделно да пуснеш колко да е там антифриза в парното, някъде сигурно може и да има литър, няма значение колко е но антифриз с такава температура да се смеси с другия в мотора като нищо ще стане сакатлък." Тук съм съгласен с теб, това също е възможно като идея :thumbleft:.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#12
При мен нищо не е рязано, просто буксите се изключва от инжекторите и се включват към емулатора, а той посредством други букси е включен в инжекторите. Един приятел даже си беше направил на Ибизата 4 релета които му спираха инжекторите, но този вариант не ти го препоръчвам понеже нашите коли са мааааалко по-умни и компа веднага ще те хване в издънка Big Grin Big Grin Big Grin
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#13
Аз съм с емулатор на АЕБ модел Питагор за 4цил. с букси е и става много набързо.
Но според мен за С/В 40 по- добре да е без буксите. Има много малко разстояние между декоративния капак и инжекторите и кофти се прегъват кабелите на емулатора. Та по таз повод при мен 4-ти цил прекъсва постоянно и ми трупа грешки. Миналата зима го свалях за да презапоя всичко на ново но пак не съм доволен. Лично аз смятам да ги клъцна буксите и направо със поялника да ги свържа.
Изпарителя при мен е монтиран под стойката на акумулатора. При желание мог да снимам.
Reply

#14
Благодаря и на двамата, както си и мислех по-добрия вариант ще е с рязане на кабелите и съответно да се запоява за да стане културно.За прекъсване просто на инжекторите или с реленца също отпада варианта точно по причината която описа Ицо.Вчера залегнах да погледна ламбдата и я видях че е четирипроводна което означава че е с подгряване.В края на краищата или ще правим нещо като хората или "гл'ей си раОтата".Точно това е и смисъла на темата която пуснах защото ако ще е за мундарски изпълнения то мераклии газаджии да наакат колата под път и над път.
За изпарителя точно там си мислех да го навра под акумулатора понеже никакво друго логично местенце не намерих.
В момента имам много работа и нямам време за колата да я накича.При мен хубавите работи стават или бавно или никога Big Grin
V40 B4204S '97
Reply

#15
За ламбда сондата няма смисъл да залягаш!
Има изведен куплонг до МАП сензора.
Reply

#16
del Wrote:За ламбда сондата няма смисъл да залягаш!
Има изведен куплонг до МАП сензора.
Ламбдата е с подгряване, нама какво да се чудите Smile Иначе...да, точно до МАР -а е куплунга и.
Изпарителят, може да го сложиш под кутията с релетата и предпазителите.... едно решение, което ми хареса при монтажа на моята газова (пък спестяваш малко маркучи Wink )
Много се радвам на такива проекти.... на предишната ми кола, сам си монтирах газовата и се получи перфектно...изпипано, като за мене си (та дори междувременно си почистих и тунинговах карбуратора и си портнах колектора Big Grin Big Grin ).....на следващата, пак ще е така Wink
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#17
Много теснотийка там до релетата,голямо псуване ще падне :x

Абе я да питам още нещо, да напомня пак че става дума за В40 2.0 140к.с.
Оня ден понеже беше малко слънчевко и викам чакай да поръчкам колата и подмених спирачната течност.Просто е така за чекнеж свалих и въздуховода на дроселната клапа да погледна какво става там и се оказа че е много зацапано всичко от маслени изпарения от системата за рециркулация на картерните газове.И викам чакай да взема да я почистя,не че голям келепир ама все там нещо да пипна да се омажа Big Grin Свалих дросела и го измих и стана като нов, веднага за мое психическо успокоение мотора вдигна 7к.с. да не кажа 10 или 11 в което няма нищо вярно но все пак :lol:
И тук дойде момента в който да се замисля аджеба като й ръгна плочката, от къде ще засмуква въздух/газ при положение че дросела затваря абсолютно плътно, пробвах и се убедих.Обърната клапа я напълних с бензин и отдолу една капчица не капна.Единствения вариант за мен е чрез онова малкото винтче да се отвори клапата или да се направи от жилото до степен до която да може да се регулира сместта така че да си има желаните стабилни обороти.Иначе просто няма никакъв друг начин да се вкара газ понеже въздуха за празния ход се определя от моторчето.Естествено ми мина през главата и варианта да са използва тройник и винт за регулиране отделно от нормалния винт за ограничаване на газта.Един такъв трипътник се връзва към маркуча за плочката и с тънък маркуч който да се регулира само той да се свърже към всмукателните колектори зад дросела понеже гледам че има свободен извод с гумена тапичка.По този начин газовата системата остава независима от положението на дросела и ще може да си функционира съвсем нормално на бензин в малките обороти понеже отвори ли се дросела принудително за да засмуква газ то определено ще се повишат оборотите на бензин.Не че нещо, голяма работа понеже колата и без това ще се пали на бензин и ще се използва на този вид гориво докато позагрее на 40 градуса което става за две кръстовища ама все пак.Обаче следва пък сега другия въпрос, ако се направи така онова глупаво моторче ще реши че трябва да подаде повече или да ограничи входящия въздух за малките обороти и ще се промени настройката на газ при малки обороти което не е оферта в случая.Идеи някакви?
V40 B4204S '97
Reply

#18
Karlsson Wrote:....При мен хубавите работи стават или бавно или никога
Ха, тая работа ще е от бавните Big Grin
Да се ненадява човек тези дни намерих време и ще се почовъркам по колата.Утре съм по магазините да видя къде ще ми предложат по-добра цена на чаркалъците, товаря ги в багажника и хайде на село и започва монтажа.Не че ще стане веднага понеже ще чакам онези от Фобос да ми пратят ключ а и трябва да мина през плочкаджията да ми стръгне една по колата.Въпроса е да накича всичко от пълначката до дросела,остава само кабелажа и плочката, после преглед и сме готови за гърмежи :lol:
Само още не ми е ясно как ще се борим с оная гад-моторчето за празния ход ама ще му сипя аз с големия черпак :twisted:
V40 B4204S '97
Reply

#19
Така братя, вече имаме полуготова газова, чисто механичната част я свърших.
Значи малко равносметка на цените.За 173лв. от магазина си взех следните неща:
-бутика 27л. от тумбестите
-евронивомер от турските понеже според газаджиите няма проблеми с тях и си работят перфектно.В комплекта си му влиза външната зареждачка.
-кутията за бутилката
-тръби медни ф8-1м. и ф6-5м.
-тройник алуминиев
-маркуч за водата за изпарителя 2м. (сега ще си го чукам в главата понеже ми отиде около 60-70см).
-скобички, буренца и прилежащите газови маркучи подарък :lol:
За 17лв. пича ми направи плочката по отвора на дросела и ми заработи и извода за МПХ като така измислихме щуцерите че да са ми удобни после а не да се чудя от къде да си завра ръката.
За 28лв. ремонтен комлект за старото ми Ловато което вече си е чисто ново.
В понеделник от Фобос ми го пускат и във вторник е при мен ключ с вградени емулатори за инжекторите и за ламбда сондата на цена 29лв. + още 5-6лв за куриер и наложен платеж и ще излезе 35лв.
------------------------------------------------
До тук тотал: 253лв.
Преглед още 15лв май че ми казаха там където ги узаконяват и сметката ще излезе около 270лв.
Това става дума без да съм купувал изпарителя а само с подмяна на мембраните, гумичките на клапанчетата и о-пръстените.Ако трябваше да вземам изпарител то той щеше да е или Ловато или БРЦ които са по 120-130лв или с други думи щеше да излезе всичко около 350-360лв.


И сега малко история.
Естествено като първия идиот реших да се направя на гъзар и да си сложа зареждачката при капачката на резервоара понеже шведа е оставил място там а не да си дупча калниците и броните.Голям "полов член" братя, то корите се свалят, че е на шибано място отзад да се бърка... абе не е е много приятно но си струваше усилието, сега поне всичко си е ОК, отваряш капака на резервоара и хоп-кеф ти бенз кеф ти газ.
Бутилката си я взех тумбеста 27л, демек ще събере 21л максимум 22л но пък газ станции под път и над път, да не говорим че кой ли се качва да кара над 150км. без да спре да пие по кафе на някоя бензиностанция.Монтирах си я в ляво в джоба който се получава вътре и си влиза плътно.
Тръбата до отпред заедно с двата кабела за клапана и за нивомера естествено по съвет на газаджия ги прихванах долу по пода към снопа с тръбички за спирачките.Имах желанието да ги пусна вътре кабелите но човека ме заби с аргумента че ако успея да смачкам газовата тръба то неминуемо ще прекъсна и кабела за клапана отзад което автоматично означава че се спира притока към изпарителя.Но пък смачкам ли газовата тръба това ще ми е последната грижа понеже там са и спирачките значи работата е мнооооого дебела.Естествено си пуснах и маркуч към пода където излизат тръбата и кабелите които са наврени в него и този маркуч е вързан към кутията и дори да изтърве газ нивомера или да му сработи защитата то всичко ще излезе навън.
И сега следва интересното.Кой беше, кой беше тоя който по-горе ми вкара мухата да навра изпарителя под бушоните и въздушния филтър.Малиииии ама колко псуване отнесе не е истина, ако го е сърбяло малко като сяда днес да знае че е било от мен Big Grin Голяма шитня, голям зор и много псуване ей хора но стана.Така обаче ми трябваше парче 20см маркуч от магистралата и около 35-40 до парното, много къс път следвателно все пак и по-малки загуби, не че голям келепир ама все пак...И вЕрно обаче гадината мръсна, постоянно циркулира топла вода през радиатора (благодаря на колегите по-горе че ми казаха това и че не си срязах двата маркуча а смо свалих единия и си сложих две парчета нов по размер).
Та така, сложих и плочката, закачих й маркучи и всичко и сега остана само кабелажа като мисля във вторник всичко да е вече ОК или в сряда най-късно и отиваме на преглед да ми издадат паспорт на бутилката (уредбата).
Сега първи впечатления от газовата без газ :lol:
Никаква разлика в работата на бензин, ама абсолютно никаква, нито в обороти нито във вървене нито в положението на педала при определена скорост или каквото и да е друго.Колата я карх по маршрут който минавам много често извън града и градско и знам как си върви.Ако не я бях слагал аз плочката въобще нямаше да разбера че е пипано нещо под капака.
Продължението след няколко дена до пълната газификация.
V40 B4204S '97
Reply

#20
Та такааааа... газ и ляв мигач :lol:
Волвото вече си пердаши на газ че се къса.Впрочем не знам дали да го наричам Волво или ИЗРОД.Баси машината баси ужаса, тва е супер всеядно животно.Какво ли не го правих и неще да кихне или да гръмне и неще и неще.Няма бедна няма богата смес, лапа като невидял изверга неден и нищо не връща Big Grin Рязко му подавам газ, тройници развъртах и завивах, давих го и всичко което би трябвало да го накара да кюфне но не та не.
Мотора се държи много добре на газ, чак ме изненада, пъргав си е и си работи перфектно.Притесненията ми с МПХ се оказаха неоснователни, държи си идеално ниските обороти.
Сега вече остава да го боря какво нещо се цигани с ламбдата.Въпреки че има емулатори за ламбда и за инжекторите, нещо се оказа умен тоя комп и неще да се лъже лесно, или ламбата или инжекторите издават че е на газ и светва лапата когато е на газ.Нямах време да се занимавам много-много и така си го оставих, на бензин веднага си изгасва но на газ прави въртели.Като се върна от почивка ще го подчекна да видя кое точно ми се скрива от погледа и защо го прави тоя номер.Клоня повече че не може да излъже инжекторите а не че е проблема в ламбдата но като го подхвана с мултицета ще се види.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)