The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#31
Кабели си купи от МП около 110 лева са,също и свещи от там ако на си сменял(48 лева).Има вариант кабели с марка Тесла или Богикорд.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#32
vaffanculo Wrote:и аз си сложих обикновенна газ но при мен грамна идеи от какво е
vaffanculo Wrote:ВОЛВО s40 1.8 115кс. Значи вече ми гръмна кутията,но нищо сложихме тези клапи пак гърми но сега само гасне колата.

Колега, ето какво съм писал още като монтирах уредбата, същото продължава и сега.
Karlsson Wrote:...Волвото вече си пердаши на газ че се къса.Впрочем не знам дали да го наричам Волво или ИЗРОД.Баси машината баси ужаса, тва е супер всеядно животно.Какво ли не го правих и неще да кихне или да гръмне и неще и неще.Няма бедна няма богата смес, лапа като невидял изверга неден и нищо не връща Big Grin Рязко му подавам газ, тройници развъртах и завивах, давих го и всичко което би трябвало да го накара да кюфне но не та не...
V40 B4204S '97
Reply

#33
Подкарах я вече без гърмели,но разхода е голям 40л. 265километра от които 220 са извън градско.Според вас каква може да е причината.
Reply

#34
От това което си писал разхода ти е 15/100.Ако си я ръчкал яко извънградско разхода за обикновена ГУ е нормален, ако не е висок.Според мен трябва да ти се настрои ГУ.Изпарителя също оказва влияние.М/у другото не очаквай голяма разлика в разхода от този,все пак си с обикновена ГУ.Ако го смъкнат докъм 13.5/14 градско си супер. Wink
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#35
@ Karlsson ,

Здрасти!

Относно изпарителя - това ми е и идеята.Имам стар вакуумен Ловато ,който в момента изглежда като нов.Беше поръждясал ,както и споменаваш,но го изчистих и боядисах.Ще вържа клапана за газта директно към него през нипел М10. За първи път се наложи да правя изпарител преди повече от 10 години и то защото газаджията ,който го разглоби не можа да го сглоби обратно :twisted: Беше стар български модел по лиценз на Тартарини.Трябваше му един час четене на " принципно устройство на изпарител" от "Автомобилни и тракторни двигатели ,1970 " и два часа работа и стана като нов.После си работи няколко години на различни коли без проблеми . ..Искам да те питам доволен ли си от термопластичните тръби ,че много им се чудя? Струват ми се доста по-лесни за монтаж ,но пък не съм сигурен в здравината и дълговечността им.Емулаторите ще са отделен с букси за инжекторите и съответния за ламбда-сондата на 5V ,че мойта е титаниева ( ДВГ В5202,Siemens-Fenix 5.2).

И питане към колегите : Има ли някой с емулатор дюзи за 6-цилиндров модел ползван обаче на 5-цилиндров двигател ,какъв модел евентуално ползвате и съответно има ли някакви проблеми?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#36
Много се бях навил на термопластични но си останах на класическия вариант с медна тръба.Като цена не е много по-скъпа медта,даже са на кантар.Интересното идва като започне монтажа, медта като внимаваш и работиш бавно и методично може да я огънеш около гърлото на шише бира.Поиграх си малко с пластичната и не ми вдъхна доверие, имах чувството че ако трябва да я гъна на тясно пространство и ще се пречупи.Не казвам че е така а просто така го чувствам.Отделно медната си я нагъваш както си искаш по купето и там си остава докато пластмасовата е мека като мойта пишк@ и трябва доста често прихващане.
Дават я тая новата да държи на огън и т.н. в което не се съмнявам но не видях нужда да я използвам.Работата с медна не е по-сложна нито изисква специални инструменти като тръборез или онова което прави конуси.Надява се буренцето, стяга се и готово, тръбата може да се среже и с ножовка.Едно буренце е смешни стотинки и даже ги подаряват ако си купиш от магазина им тръба и т.н.
V40 B4204S '97
Reply

#37
Малко е стара темата... ама да се върнем към парното Smile Взех да си мисля да преработя системата с охлаждащата течност. При мен изпарителят е свързан успоредно на радиатора, като са срязани маркучите. Влизам във Вадис да си извадя номерата на маркучите и да видя, колко струват.. и що да видя... тема за размисъл :mrgreen:
   
   
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#38
Ма тея верно са с тетки.Това ще е някой бг. инж. във Волво да знайш :mrgreen:
V40 B4204S '97
Reply

#39
Моооже Smile При теб как се държи газовата? Парното зимата, как е, изпарителя как се държи? Мисля че презумцията да свързват изпарителя успоредно на радиатора е че горивната уредба е по-важна от отоплението.. ама знае ли човек Big Grin
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#40
Целта на занятието е да се подсигури топло едновременно и на двете места.
Правил съм си експеримент антифриза първо през изпарителя после през парното.
Лятото никакъв проблем но зимата студ.
Опитах обратното пак не става .Парно има а изпарителя даже замръзва.
В резултат повишен разход.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)