The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето на Волво 940

#1
Здравейте!
Както става ясно от заглавието темата е за Волво 940, което е '93 година произведено. Та нека разкажа накратко:
Колата е бензин с газова уредба и преди година и половина - две не искаше да работи на бензин. След минаване през няколко сервиза стана ясно, че част от компютъра, управляваща подаванетоо на бензин от инжекциите е развалена. За два дни я оправиха и оттогава нямаше проблем бензина, с изключение на това, че понякога оборотите падат и двигателя гасне, ако не се поддържа с форсиране(например когато е спряно на светофар).
Тази есен (края на октомври) я оставихме в гаража и за пръв път направих опит да я запаля преди по-малко от месец. Запали, но оборотите бяха ниски, колкото и да натискам газтта. Загасих я, и пробвах да я запаля пак, но не искаше. Помислих че и е малко бензина и налях 3 литра и кусур, пак не искаше да пали. Пробвахме да я палим с бутане на втора и не само че не стана, но не усетих и да захапят зъбите. Свещите и кабелите са проверени и работят и четирите, а бензиновата помпа си качва до там, където тръбичката се разделя към четирите инжекции.
Не ми се вярва отново да е от компютъра и за това Ви моля за помощ и идеи от какво може да е.
Благодаря предварително :wink:
Reply

#2
Това, че качва бензин нищо не означава. В рейката трябва да се поддържа налягане от регулатора за налягане в края на рейката. Ако газовата изключва помпата при минаване на газ този регулатор често се разваля защото е правен да върви течност по него. На края на рейката има вентил като за гумите - там се връзва манометър и се мери налягане - трябва да бъде 3 bar на празен ход. 20 мин след гасене на колата трябва да е 2 bar. Не ползвай манометър за гуми за мерене - там излиза бензин, а не въздух - трябва манометър за течност.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=12009" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=5&t=12009</a><!-- l -->
Тази тема може да помогне много.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)