Posts: 327
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Feb 2008
Reputation:
1
Колата е Волво ХС90 - Т6-272 кс - 11.2003г.Дали поставянето на газов инжекцион и експлоатацията му ще е безпроблемна.Иначе от финансова страна резултатът е доста добър.Дали за газта няма да важи принципа "Икономията е майка на мизерията" и да си скъсам нервите с проблеми и чести срещи с майстори-газаджии. Идеята ми дойде като видях една обява в Мобиле за такова Волво с газ.До сега не се бях замислял макар че предната ми кола беше с газов инжекцион монтиран в Италия на Пасат 1.8 - 125 кс и за 3 години - 60 000км абсолютни никакви проблеми освен четири филтърчета за газ за по 10 лв./бр.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Миналата седмица ходих при моя газмен за смяна на горивния филтър на ГИ и видях че е слагал ГИ на мерцедес джип GM или ML нещо такова беше.Клиента беше мн. доволен и най-вече,че разхода му е 17/100 градско газ.С тези цени на бензина и повечкото коне си струва да инвестираш.Само трябва да отидеш при добър майстор и да ти сложи най-доброто за теб.Инвестицията се избива бързо.За метан също не е лошо ама бутилката е мн.тежка и за твоя автомобил ще по-големичка пък и ще ти избягат известно количество кончета.Ти си решаваш.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
Колега,
обърни се към BRC България. Гледам, че успешно са конвертирали съия двг на XC90 в Германия, Полша и Англия. Средно извънградско по думите им харчи межу 12-15л/100м. Видях монтажи на тородиална бутилка под купето на мястото на резервната гума 40л, но едва ли е уместен вариант за България. Друг е сложил 72л вътре в купето. Системата, която ползват е BRC Plug&Drive. По думите им не се забелязвало разлика във вървежа.
Ето и как изглежда монтажа на тородиалната:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=A0u0xKtVJxY" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=A0u0xKtVJxY</a><!-- m -->
Поздрави!
Posts: 327
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Feb 2008
Reputation:
1
Благодаря за инфото и особено за клипа! Като се газифицирам ще пиша за получените резултати.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Мога да ти направя клипче как изглежда същия мотор (без турбо само 2,9 се води) на S80 със 75 литра бутилка, само кажи
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Къде си бе Уиски,нещо се загуби по протестите ли?Да не са те арестували?
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 327
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Feb 2008
Reputation:
1
"УuckuJackD" ако не те затруднява направи някоя снимка на монтажа на газовата.В понеделник ще оставям колата че да мога да дам насоки за монтажа.
Предварително Благодаря!
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Nicky, нп направо клипче ще ти направя. Е сигурно ще има разлики от при теб защото аз съм с S80, но поне мотора е същия, като изключим турбото. Което ме навежда на мисълта да прегледаш една тема... говореха си именно за газифициране на турбо моторите.
Друго при мен особенно е, че около гърлото на капачаката на резервоара е гума и нямаше как там да се монтира пълначката, затова е изведена в ъгъла на калника. Защо именно в ъгъла? еми защото там ламириние си имат сгъвки и е най-устойчиво мястото. Бутилката при мен е 75 литра. Съветвам те и ти да си с голяма бутилка, иначе извън града забрави да си джиткаш на газ и всяка газстанция е твоя Знаеш си много добре колко ти гори колата, е на газ ще гори пак толкова + 1 максимум 2 литра.
ico_kosara007, еми донякъде да, посветил съм голяма част от свободното си време на протестите, но и сезона е такъв, че в моя бранш в момента е лудница, а за капак един колега се дипломира утре и цялата фирма сме правили дипломна... Утре съм във Варна за час и половина и гас обратно към Русе, че обектите ме чакат. Малко ме е яд, че няма да има време да се срещна с варненските гларуси ама поне идва отпускарския сезон - все ще се измисли нещо
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
цък - ето го обещаното клипче.
Ако имаш и други въпроси, питай ще снимам по-подробно няма проблем.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 53
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
Настройвал съм такава XC-90 272 коня, работи отлично на газ, много е капризна към настройката, при малка неточност пали чек, настройва се най-точно на магистрала, важно е да се подберат два изпарителя с обща мощност 380-400 коня, турбото иска повечко газ при настъпване, сондата и тръбата задължително трябва да са 8мм.( никакъв компромис), иначе зимата създават ядове. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
|