The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нов фен на Волво

#1
Здравейте! Smile

Преди няколко дни си купих Волво В40, 2.0, автоматик, "99, ГИ, сменени предни фарове с кристални и ксенон за късите. Много съм доволен от колата и всичко, което преди покупката прочетох, е 100% вярно - стабилна на пътя, лесно управление, малко по-твърдо окачване, малко муден двигател като за тази мощност. Важното е че много ми допада шофирането с нея! Smile

Досега открих всичко, което ми трябваше (дори и къде е написано какво трябва да бъде налягането на гумите Wink), но немога да разбера за какво са 2те антени - една в задната част на покрива, статична, и една на най-задното дясно стъкло, която сигурно трябва да е автоматична, но досега не съм я видял разгъната. Коя за какво е?

Далеч съм от някакво по-задълбочено разбиране на колите и просто мога да усетя кога да я закарам на сервиз/майстор.

Немога да намеря препоръчителните размери гуми за модела. В момента съм с летни 205/50/R16, имаше зимни 195/60/R15. Когато се променя големината на гумата променят ли се показанията на скоростометъра и ако да с колко?

Фаровете са кристални и имат чистачки. След като я взех веднага пътувах нощно време и ми стана жал за хората пред и срещу мен. Вчера отидох да регулират фаровете, но ми казаха(и показаха) че тези фарове не са проектирани за ксенонови крушки и винаги ще светят и малко нагоре. Това по-точно потвърждава казаното в другата тема де Smile Регулираха ги леко по-надоло от нормата и засега ще видя как е. Ако трябва ще пробвам с някакви лепенки в горния край на фара, но пък не знам какъв ще е резултата за дългите, които и без това не са с особена разлика в сравнение с ксенона. Ако има някакви други варианти съм отворен да пробвамSmile

Радиото... В момента съм с евтин Pioneer, но искам да го сменя с нещо с USB, защото често пътувам извън града и не ми се занимава с дискове. Не съм много музикален фен и не слушам силно музика и затова не ми се дават много пари. Докато гледах най-рачлияни плейъри видях, че има възможност за дистанционно за волана, което би ми било много полезно и ми се ще да имам такова. Видях Neo за ~ 160лв, но пък Neo..., звука в колата е доста добър и не съм много сигурен дали Neo-то ще издави сносен звук. Другите варианти са Blaupunkt/Pioneer, но пък при тях идва 170лв за плейър + 50лв за дистанционно, което ми се струва много. Опцията с FM трансмитер е изключена, защото много ме дразни идеята пепелника да е винаги отворен.
Ще съм благодарен на идеи и съвети в тази насока.
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Reply

#2
Ти имаш 2 тунинга по колата който я правят мудна:

1. ГИ - много смело за автоматик, но лоша идея. Компютъра на скоростната кутия и двигателя си комуникират предавките според режима. ГИ променя показателите и 2та компютъра малко се шашкат. Спортен режим и kick down допуска 7000 оборота - няма ГИ дюзи за тези обороти.
2. По високи гуми - с оригиналния размер върви най-добре. 195/55/15, 205/50 R15, 205/45 R16

При оригинални гуми киломтрежава показва 100 при 95. С 195/60/15 - 100 при 99.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Честито за колата и много приятни моменти с нея.Относно втората антена явно предния собственик я е слагал допълнително иначе тази отзад е за касетофона(оригиналната).За радиото въпрос на избор според желаните екстри и кинти.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Гледам,че си се ориентирал за радио до около 200-ина лева.В стария ми Нисан имах Clarion CZ 200 E.Свиреше прилично и имаше добри настройки.И най-важното,което предлага в този ценови диапазон е,че USB кабела се намира отзад и си слагаш флашки в жабката и си свиркаш.Нов струваше 230лв в Технополис.

Ето за това иде реч:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.technopolis.bg/b2c/details/bulgarian/300548/P11080301/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE-%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%B8%D0%B2%D1%8A%D1%80-CLARION-CZ200ER" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.technopolis.bg/b2c/details/b ... ON-CZ200ER</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.clarion.com/bg/bg/products/2010/audio/source_unit/1din/CZ200E/bg-bg-product-pf_1259412240051.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.clarion.com/bg/bg/products/2 ... 40051.html</a><!-- m -->
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#5
Антената, която е на покрива отзад е за радиото на колата. А тая на прозореца отстрани е за GSM модул за автомобил. Ако модула не го намираш, значи старият собственик си го е свалил преди да продаде колата.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#6
joro74, благодаря за разяснението. Гумите няма да ги пипам поне това лято, че не ми се дават пари и за тях, но ще го имам предвид. ГИ .... няма как да издържам колата на бензин, колкото и да ми се иска Smile

mudancho, ако реша да давам на 170-180лв, ще си взема нещо с дистанционно за волана Smile

milenhr, няма следи от такъв модул, или поне аз не намирам Smile е, не вярвам да мога да го използвам дори и да има Smile
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Reply

#7
[quote="joro74"]Ти имаш 2 тунинга по колата който я правят мудна:

1. ГИ - много смело за автоматик, но лоша идея. Компютъра на скоростната кутия и двигателя си комуникират предавките според режима. ГИ променя показателите и 2та компютъра малко се шашкат. Спортен режим и kick down допуска 7000 оборота - няма ГИ дюзи за тези обороти.
!!


Колега за автоматика въобще не си прав да ти кажа - карам от 6 години автоматици и то газови и нафтови и даже и с обикновена газова е едната и да ти кажа никакъв проблем за АВТОМАТА ! Автоматика си следи оборотите на двигателя и скоростта а това дали е на газ - метан ,пропан бутан или нафта не се влияе работата на АВТОМАТА - ПРОВЕРЕНО !!!! И кикдауна си бачка и спортното и т.н. - аз поне не си карам колата на 7000 оборота освен ако не е японка ! И не ми се еслучвало компютрите да запишат некаква грешка.

Да не говорим че при Волво има и Bi fuel на пропан и на метан автоматик заводско изпълнение !?
И от 6000 оборота си в червената зона - пък ако е много мудна имаш опция да я изпържеш на БЕНЗИН Tongue
Reply

#8
Не са само обороти - обороти и МАП сензор е. Ако беше само на обороти щеше да умираш на всеки байр.

Bi-fuel на Волво не е с изпарител, а с газ под високо налягане - минава през 2 редуцир вентила и се подава на дюзите с около 3 бара. Много по различно и добро от евтините италиански малоумия. Разликата, че автоматика "знае" на какво гориво си, а не се чуди какво става. В момента се предлагат подобни системи за около 5 000 лева.

Не съм казал, че kickdown не бачка, просто не бачка така както на бензин, на бензин заковава 7000 оборота.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
joro74 Wrote:Не са само обороти - обороти и МАП сензор е. Ако беше само на обороти щеше да умираш на всеки байр.

Bi-fuel на Волво не е с изпарител, а с газ под високо налягане - минава през 2 редуцир вентила и се подава на дюзите с около 3 бара. Много по различно и добро от евтините италиански малоумия. Разликата, че автоматика "знае" на какво гориво си, а не се чуди какво става. В момента се предлагат подобни системи за около 5 000 лева.

Не съм казал, че kickdown не бачка, просто не бачка така както на бензин, на бензин заковава 7000 оборота.

Колега ни най малко съм искал да засегна някого - просто коментирам и споделям това което знам - за Bi fuel си прав щото има здрава помпа в бутилката ама си работи на газ !

И от къде пък "ЗНАЕ" автоматика на каво гориво си ?! - това малко не ми се вярва ? - По скоро работи с компютъра на газовото което за автоматика няма значение ?!


И все пак не е реален проблем като си сложиш ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН та даже и ОБИКНОВЕНА ГАЗОВА на автоматик - по изчисления може да има , ама на практика няма - нали все пак гледаме нещо да покараме по евтино че с тея доходи и калпави горива далеко не можем да стигнем.
Т.Е. всеки да му мисли - варианти много. Може и водород някой да иска да си налива...

И да спомена че тези газови от 5000 лв - течна фаза в България въобще не се поддържат или да речем само на едно место !!!
Reply

#10
От днес съм собственик на ето това Волво.От Плевен съм и ходих до Горублене:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11288357128058823&f1=details .Не знам за мененито ви.Имаше коментар на цената.Докарах си го до Плевен.И нямаше никакви забележки.Добре беше и ходовата част.Смея да кажа,че много се радвам за покупката.Стига да съм у лучил и мотора.Ще се разбере като сменим маслото Мисля да е 5в 40.Ще имам нужда отъ съвети,но ще питам по-късно.Малко изморен веече.Smile
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)