04-24-2011, 04:46 PM
В момента си избирам кола. Имам 65 хиляди километра с двигател 2.2 I-CTDI на Хонда върху служебно ЦРВ 3 генерация и само хубави неща дотук. Обаче, за лична кола гледам да се придържам към по-нисък бюджет за закупуване и поддръжка, та се колебая между Акорд и S60. За цени на части по двигателя и трансмисията съм гледал обстойно. Същите са като нови и от английския Ибей. Разликата е, че на Волвото тенекетата и фаровете са доста по-скъпи. Май няма евтини азиатски части. Справка <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtosklad.bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.avtosklad.bg</a><!-- m -->. Та ме интересуват следните специфични въпроси:
1. Понеже рейките са слаб елемент на S60, колко излиза бюджетно решение на проблема? Доколкото знам рециклирането им май не се получава ...
2. Какъв е животът на демпферният маховик и сменя ли се препоръчително при нов съединител?
3. Кога се появяват DPF филтри при тези Волва и как се познава дали има такъв?
4. Има ли ремонтни комплекти за турбините? Или само нова. Държат ли като цяло и как се охлаждат? При I-CTDI рядко се стига до смяна с нова преди 300-350 хиляди при човешко каране и пазене.
5. Някой има ли информация за читаво D5 с проследима история и в добро състояние? Като година 2003-2005. Не съм фен на Горубляне и други подобни локации :lol:
6. Без да предизвиквам брожения, се чудя кое би излязло по-евтино за каране и поддръжка. D5 или двойка бензин с ГИ? :?:
Ще съм благодарен за ценна информация. Само моля за конкретни мнения по въпроса без излишни прояви на пристрастия. Това май ще е трудно :lol:
1. Понеже рейките са слаб елемент на S60, колко излиза бюджетно решение на проблема? Доколкото знам рециклирането им май не се получава ...
2. Какъв е животът на демпферният маховик и сменя ли се препоръчително при нов съединител?
3. Кога се появяват DPF филтри при тези Волва и как се познава дали има такъв?
4. Има ли ремонтни комплекти за турбините? Или само нова. Държат ли като цяло и как се охлаждат? При I-CTDI рядко се стига до смяна с нова преди 300-350 хиляди при човешко каране и пазене.
5. Някой има ли информация за читаво D5 с проследима история и в добро състояние? Като година 2003-2005. Не съм фен на Горубляне и други подобни локации :lol:
6. Без да предизвиквам брожения, се чудя кое би излязло по-евтино за каране и поддръжка. D5 или двойка бензин с ГИ? :?:
Ще съм благодарен за ценна информация. Само моля за конкретни мнения по въпроса без излишни прояви на пристрастия. Това май ще е трудно :lol: