The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 2.4 D5 vs. Honda Accord 2.2 I-CTDI

#1
В момента си избирам кола. Имам 65 хиляди километра с двигател 2.2 I-CTDI на Хонда върху служебно ЦРВ 3 генерация и само хубави неща дотук. Обаче, за лична кола гледам да се придържам към по-нисък бюджет за закупуване и поддръжка, та се колебая между Акорд и S60. За цени на части по двигателя и трансмисията съм гледал обстойно. Същите са като нови и от английския Ибей. Разликата е, че на Волвото тенекетата и фаровете са доста по-скъпи. Май няма евтини азиатски части. Справка <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtosklad.bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.avtosklad.bg</a><!-- m -->. Та ме интересуват следните специфични въпроси:

1. Понеже рейките са слаб елемент на S60, колко излиза бюджетно решение на проблема? Доколкото знам рециклирането им май не се получава ...
2. Какъв е животът на демпферният маховик и сменя ли се препоръчително при нов съединител?
3. Кога се появяват DPF филтри при тези Волва и как се познава дали има такъв?
4. Има ли ремонтни комплекти за турбините? Или само нова. Държат ли като цяло и как се охлаждат? При I-CTDI рядко се стига до смяна с нова преди 300-350 хиляди при човешко каране и пазене.
5. Някой има ли информация за читаво D5 с проследима история и в добро състояние? Като година 2003-2005. Не съм фен на Горубляне и други подобни локации :lol:
6. Без да предизвиквам брожения, се чудя кое би излязло по-евтино за каране и поддръжка. D5 или двойка бензин с ГИ? :?:

Ще съм благодарен за ценна информация. Само моля за конкретни мнения по въпроса без излишни прояви на пристрастия. Това май ще е трудно :lol:
Reply

#2
Quote:3. Кога се появяват DPF филтри при тези Волва и как се познава дали има такъв?

DPF се появява след 2004( ако не греша) D5 без DPF e 160 коня, със DPF e 180.

Аз карам VOLVO защото ми харесва - не защото е евтино за подръжка. VOLVO-то е кола със душа, а това струва пари...
V70 T5/99-B5234T3, V70 T5/01-B5244T2, V70 R/04-B5254T, 940 SW/94-B230FT, V70 TDI/98-D5252T - беше, и не беше зле...
-...click
V70 2.4D/08-D5244T5
[Image: redvolvo.jpg]
Reply

#3
ХЕХЕ и аз бях пред такава дилема преди време
1. и на Акорда рейката е слаба т.е. на всички нови коли рейките карат доста малко
2.Относително,но до колкто прочетох в Хонда форума и 2,2 i-ctdi разбиват маховика и струва доста кинти
3........
4.Турбините и на двете марки са Гарет с водно охлаждане и всичко е въпрос на късмет,но като знам че една турбина от Д5 163к.с. я продавах 3 години не бих казал,че са проблемни,а ремонта излиза почти колкото нова и има гаранция,ама никога не бих си сложил на колата ремонтирана турбина.
5.Поради факта,че и аз не намерих читаво С60 Д5,а обиколих цяла България,си купих читав и много запазен Акорд 2,2 дизел който също трудно намерих.

Волвото има много повече дребни екстри които ти глят душата,докато Акорда е по-посен има само стандартни екстри,но пък има повече дребни кутийки и жабчици като място за документи,слънчеви очила,ключове и др. които ги няма при Волвото и това дразни и е малко по-неудобно.
Общо взето и двете са добри и няма да сгршиш което и да избереш ама Волвото е доста по"луксозно" докато Хондата е малко спартанска и по-друска,но пък е малко по-икономична откъм разход на гориво и голям плюс е за мен е ангренажната верига.Ти си решаваш сам....
Reply

#4
За Акорда не съм чул или чел да има проблеми с рейката. Благодаря за обективното мнение. Явно хората, които не са фенове на Мерцедес/БМВ, масово се колебаят между S60, Мазда 6 и Акорд. Волвото по-има возия, но пък си е тясно вътре, особено за тия отзад. Читави екземпляри и при двете са кът. Масово предлагат "реални 123 хиляди". Карал съм нови коли и знам как изглеждат на 100 хиляди. Тия стохилядници по Горубляне са далеч от истината.
Reply

#5
Има проблеми с рейката,просто не си чел достатъчно,моята на 120 000км почна да пука,а и не си мисли,че хондата е много по-широка отзад горе долу еднакви са,ама отпред е малко по-широчка заради по-тясната средна конзола.
Reply

#6
от моя поглед върху д5 с60 бих казал само за интериора следното:
Много удобни предни седалки...Просто вълшебни....Обаче отзад е тясно за краката много Sad много хубава кола ,но за возещите се отпред Smile возията беше супер естествено...мотора като разход ок...Това което съм карал беше автомат и не ме грабва с ускорение ,но си е добре колцата...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#7
Някой да има инфо за читав екземпляр за разумни пари?
Reply

#8
Здравей колега!
Дано не закъснявам , но ще ти дам бързи отг. на някои от въпросите като имаш предвид, че моето С60 е от Холанидя и е на 300 000 км(вече) реални, като в Бг са минати около 50 хиляди

1. Понеже рейките са слаб елемент на S60, колко излиза бюджетно решение на проблема? Доколкото знам рециклирането им май не се получава ... 300 000 без да е тропнала.
2. Какъв е животът на демпферният маховик и сменя ли се препоръчително при нов съединител? на 290 хиляди го смених- беше оригиналния. От Форума на Нисан поръчах и докараха от Англия оригинален комплект за 1600лв( за справка тук в Мото Фое само Маховика е 1885лв)

4. Има ли ремонтни комплекти за турбините? Или само нова. Държат ли като цяло и как се охлаждат? При I-CTDI рядко се стига до смяна с нова преди 300-350 хиляди при човешко каране и пазене. Турбината ми, когато колата е студена се чува да надува на 1500 оборота. Работи като швейцарски часовник!
5. Някой има ли информация за читаво D5 с проследима история и в добро състояние? Като година 2003-2005. Не съм фен на Горубляне и други подобни локации :lol:
Във М.Ф Пловдив( аз ходих там) ми дадоха пълна история на колата, при положение, че е карана в Холандия. Явно всички сервизи на Волво работят с 1 база данни!
6. Без да предизвиквам брожения, се чудя кое би излязло по-евтино за каране и поддръжка. D5 или двойка бензин с ГИ? :?: Д5 мотора 163к.с ми дава разход 5.0 на извънградско при 130км/ч.

Ако трябва да си купя пак кола, пак ще е С60 Д5 .....Smile Имам и Нисан, и Пежо... но пак ще имам ВОЛВО! Smile)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)