The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Парно на волво в40 двигател D4192T

#1
Колеги кола ми направи проблем смеси ми маслото в антифриза и сменях гарнитурата на главата! След тази операция смених и тялото на термостата и самия термостат! От тогава нямам парно колата е загряла но когато термостата не е отворил като пусна парното на 5 духа хладно и колата започва да изстива! Може ли някой да даде идея от какво може да е тази аномалия!
Reply

#2
Не е обезвъздушена добре или запушен радиатор на парното. Караш докато загрее хубаво. Много внимателно, бавно и през парцал отваряш казанчето за антифриз докато колата работи (ако отваряш много бързо ще изкипи и ще те залее). Започваш да мачкаш маркучите с ръце колкото може. Доливаш антифриз ако има нужда. Изчакай 10-15 мин преди да затвориш.

Ако това не помогне - трябва да мислиш за отпушване на радиатора. За да се стигне до радиатора на парното се сваля цялото табло.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Колега това го направих така я карам от месец! И мен ме навява вече на радиатор!
Reply

#4
Не знам как е на дизел, но на бензин има място да се откачат маркучите отвън и да се пробва нещо с компресор, течности и т.н. За сваляне на радиатора се сваля цялото табло и вентилатора на парното.

Аз успях да отпуша запушен след избила гарнитура на дизел форд с 4 промивки с течност за почистване на радиатор на Liqui Molly. За съжаление течностите, който продават не са достатъчно концентрирани за да не развалят нещо и искат много повторения.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Ще пробвам!Мерси!
Reply

#6
Свали двата маркуча които отиват към купето и пробвай с маркуч да вкараш вода в радиатарчето след това надуй и ще разбереш.Работа за 10 минути.Успех.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)