Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Лично аз си мисля че в тоя EKONOMY слагат някакви добавки.Ще говорим за него след 2-4- месеца да видим кво ще излезе.След това време ще видим дали ще е същия.Всяко чудо за 3 дни и мноооооооооого реклама!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
E то си е закон, купува се бензин, нафта и газ от нова бензиностанция понеже все още си набира клиени и не кръщават толкова горивата или нов вид гориво което масово се рекламира.След това чакаме новата бензиностанция или "нов" бензин...
И една интересна случка която ми се случи скоро.Все си сипвам 95 на ЛукОйл на определена бензиностанция.Абе тая кола взе да ми мирише на неизгорял бензин, качи ми разхода, взе да ми се клати едва доловимо стрелката на оборотомера...Викам "Ся к'во искаш ма щайко калпава?!".Ми кво да иска, я свещи я кабели.Яяяя аз да сипя от друга бензиностанция.И на ръба да изгасне (87км. след светването на резерава само градско) й сипах 10 кила 95 на Ромпетрол.Опааа, прибирам се вкъщи, слизам и залягам на ауспуха и не мирише, гледам оборотомера закова.Ха, шах.Като ги поиздуха и сипах пак на Ромпетрол 15 кила 98.Не усетих някаква разлика ама психически съм се настроил че работи по-добре ама дрън-дрън.
Така че има бензин и бензин, има 95 и 95.
V40 B4204S '97
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
След като се сборих с Fenix 5.1 реших да си направя тест. Два месеца сипвах само бензини с добавки - Шел Vpower Racing, Vpower, OMV Super, Еко нещо си. Изследвах дали има промяна в аванса и коефициентите на корекция на сместа при различни режими. Резултата е никаква разлика спрямо обикновен 95 от Lukoil , но след първата седмица автоматика взе да ми прави номера - на тръгване двигателя ръмжи на 3000 оборота, колата едва се влачи. Преди месец сипах на Lukoil обикновен 95 и чудо, двигателя тресе повече на празен ход, по шумен е и никакви проблеми с автоматика. Изхарчих 3 резервоара Lukoil - никакви проблеми със скоростната кутия. Днес сипах OMV Super дето уж много чистел - след 2 светофара автоматика пак взе да прави номера.
Извода, който си правя е, че ръгат добавки в скапаните бензини и ни баламосват, че било много добре. С бензина без добавки колата звучи по зле, но върви също колкото с други бензини. Разхода е същия, компютъра блъска една и съща смес, но нямам проблеми с автоматика.
Просто си трябва качествен бензин, добавките вдигат октановото число, но софтуера си знае стойностите за 95 и не се възползва от октановото число. Трябва си калоричност на бензина, а в тези с добавките явно това се губи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 228
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
1
Мноо ме сърбят пръстите да пробвам с едно 98+ на Петрол...Щото редовно си сипвам 96 и съм доволен..уж върви по-добре дори и на градско,а ми се струва и че харчи по-малко...Защото пък последният път на дълъг път с 95 ми изхарчи средно с литър отгоре отколкото с обикновеният 95..И всичко това на Петрол.
Posts: 34
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2012
Reputation:
0
Jeronimous Wrote:толкова хувава тема, жалко че никой не пише... явно всички колеги я карат само на газ :roll: ето я и моята класация на бензиностанции... на последно място са тип селски, малки с невключени помпи и гориво с неясен произход и качества... за предпоследното място конкуренцията е голяма и си го поделят Лук Ойл и Петрол (поотделно и смесеният им вариант)... едно място по-напред за Шел, пред тях РомПетрол и начело на класацията са Еко и ОМВ... от личният ми опит: зареждайте на големи бензиностанции, по възможност да е една и съща, заставайте на колонка на която има кола, така ще сте сигурни че помпата е включена и няма да ви налеят един-два литра въздух... във Варна положението със зареждането е малко по-различно... на големите бензиностанции - поне един път седмично, така че твърдо съм за по-високо октановия бензин, ако двигателят ви го позволява... усеща се видима разлика при тръгване от място и на по-голям баир, би трябвало да има намаляване на средния разход на гориво с 0.5-1.0л /100км, при по икономичните двигатели е по-осезателно, за големите дори и да има разлика в разхода - няма да я забележите... невидимата разлика се вижда след време - по-малко проблеми с двигателя и по-ниски разходи за ремонт и по-рядко... то и от самолет се вижда, че идва малко скъпичко, затова от време на време смесвам 1/1 100 октанов с обикновен 95 8)
+1 Напълно подкрепям
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Доказано дъбър /качествен бензин/-1. Еко 100 октана
2.,,Лукойл" А-98 Екто спорт.
3.ОМВ 95 ,,Макс моушън" / бившата ,,Карера 95"/
ОМВ 100 октана моята С40 нещо много не го обича....
На новото Ауди А6 не съм пробвал....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Андро честито за Аудито, да си го караш с голям кеф и безаварийно, ама голям автогол си си вкарал с него.До година две ще ти скъса джоба!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
ico_kosara007 Wrote:Андро честито за Аудито, да си го караш с голям кеф и безаварийно, ама голям автогол си си вкарал с него.До година две ще ти скъса джоба!
В смисъл? Носачи, окачване...двигател? що да чакам??
Много ме плашат с тия А6.....Не само ти ми говориш тия работи...
какво да очаквам като повреди /според тебе/?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Споко бе Андрюха.Като върви сега не мисли за после.На жена ми шефа кара като твоето и има няма половин година и е за по две седмици в бокса( минимум), все за ужким елементарни неща.Един колега кара шестьорка комби и все проблеми с окачването(иначе са паралии хора).Дано да си случил на поддържан автомобил, но цените за части са ужас.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Да вдигна малко темата на горе Преди време налях доста от Shell V power Racing тааа не усетих ама никаква разлика в сравнение с обикновения бензин който си зареждам от Лукойл. За разход не мога да кажа дали е щял да бъде по-малко поради факта, че десния педал не се отделяше от пода на купето :mrgreen: преди седмица си налях 98 от Лукойла и определено ми допадна повече от колкото с V-POWER-a сега сипах 95 + ако не се лъжа се води но още не съм я карал така, че не мога да дам никакви мнения. Извод няма да стъпя повече на Шел :mrgreen: :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
|