The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
високооктанов бензин или просто качествен такъв....

#31
Здравейте намесвам се и аз в темата , порпинцип съм на дизен но спрямо него миналата зимасе напатих здравата от дизела на Петрол, ужасен е , и сега зареждам само на Лукойл - понеже управителката ми е позната и ми разясни как се получават част от химиите. А относно бензина мога да кажа че служебните ни коли са на бензим и за наша голяма жалост сме задължени да заредждаме на този пуст ПЕТРОЛ, миналата седмица пътувах за Варна и се отвратих от бензина - чисто нова кола на 4 дена неиска да дигне повече от 130 на магистралата и се възмотих и посетих моторизирания сервиз, като ми се обадиха да отида да я взема ми отговориха че горивото което сам сложил ставало само за москвич, лада и трабант, за жалост заредих след това от Петрола - във Варна който е до Първият Мол на взлиза и за моя радост навръщане колата си вървеше но ни бръкна добре в джоба за подмяна на филтрите.
Reply

#32
koko_rz Wrote:Здравейте намесвам се и аз в темата , порпинцип съм на дизен но спрямо него миналата зимасе напатих здравата от дизела на Петрол, ужасен е , и сега зареждам само на Лукойл - понеже управителката ми е позната и ми разясни как се получават част от химиите. А относно бензина мога да кажа че служебните ни коли са на бензим и за наша голяма жалост сме задължени да заредждаме на този пуст ПЕТРОЛ, миналата седмица пътувах за Варна и се отвратих от бензина - чисто нова кола на 4 дена неиска да дигне повече от 130 на магистралата и се възмотих и посетих моторизирания сервиз, като ми се обадиха да отида да я взема ми отговориха че горивото което сам сложил ставало само за москвич, лада и трабант, за жалост заредих след това от Петрола - във Варна който е до Първият Мол на взлиза и за моя радост навръщане колата си вървеше но ни бръкна добре в джоба за подмяна на филтрите.
И кой е този сервиз дето си мислят, че лош бензин може да се слага само на лада и москвич. Нали не си мислиш че на чисто нова лада или москвич на 4 дни можеш да сипеш каквото си искаш. Тия от сервиза явно си мислят че инжекциона на ладата е по различен от на другите марки коли.
А ако се върнем 20-30 години назад в времето за лада даваха 96 октана бензин и сериозно се мръщеше на по слабия.
Много мразя когато някои говори така за лада. Лада Лада ама моита изкара 650 000 км без да се отваря двигател и не гореше и масло. три пъти смяна на съединител и веднъж на шарнири и амортисори и така стана на почти 25 години и вече изгни тотално.
Според теб колко от сегашните коли могат да се похвалят с това?
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#33
dilana Wrote:....
Много мразя когато някои говори така за лада. Лада Лада ама моита изкара 650 000 км без да се отваря двигател и не гореше и масло. три пъти смяна на съединител и веднъж на шарнири и амортисори и така стана на почти 25 години и вече изгни тотално.
Според теб колко от сегашните коли могат да се похвалят с това?
Така е, колега, така е!Едно време правеха здрави коли, дето слагат сегашните боклуци в малкия си джоб по отношение на качеството.И аз мога да потвърдя, че Лада са като титани, по отношение на качеството в сравнение с днешните сбирщайни.Най-здравата кола, която сме имали беше точно Лада.Нещата, които се счупиха по нея бяха малко и на смешна цена.Сега само лагерите отпред на Волвото да сменя и ще надхвърлят всичките пари, които за 20 години са дадени по Ладата Big Grin А как е товарена и по какви пътища е карана....Волвото 1 година да го тормозя така и после само за скрап ще става :lol:
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#34
dilana Wrote:
koko_rz Wrote:Здравейте намесвам се и аз в темата , порпинцип съм на дизен но спрямо него миналата зимасе напатих здравата от дизела на Петрол, ужасен е , и сега зареждам само на Лукойл - понеже управителката ми е позната и ми разясни как се получават част от химиите. А относно бензина мога да кажа че служебните ни коли са на бензим и за наша голяма жалост сме задължени да заредждаме на този пуст ПЕТРОЛ, миналата седмица пътувах за Варна и се отвратих от бензина - чисто нова кола на 4 дена неиска да дигне повече от 130 на магистралата и се възмотих и посетих моторизирания сервиз, като ми се обадиха да отида да я взема ми отговориха че горивото което сам сложил ставало само за москвич, лада и трабант, за жалост заредих след това от Петрола - във Варна който е до Първият Мол на взлиза и за моя радост навръщане колата си вървеше но ни бръкна добре в джоба за подмяна на филтрите.
И кой е този сервиз дето си мислят, че лош бензин може да се слага само на лада и москвич. Нали не си мислиш че на чисто нова лада или москвич на 4 дни можеш да сипеш каквото си искаш. Тия от сервиза явно си мислят че инжекциона на ладата е по различен от на другите марки коли.
А ако се върнем 20-30 години назад в времето за лада даваха 96 октана бензин и сериозно се мръщеше на по слабия.
Много мразя когато някои говори така за лада. Лада Лада ама моита изкара 650 000 км без да се отваря двигател и не гореше и масло. три пъти смяна на съединител и веднъж на шарнири и амортисори и така стана на почти 25 години и вече изгни тотално.
Според теб колко от сегашните коли могат да се похвалят с това?
Сервизат от който ми го казаха беше на WV аз също подкрепям старите коли доскоро карахме един москвич, но от там ми казаха че горивата на петрол по малките градове били много лоши.
Reply

#35
Ev-V50 Wrote:
dilana Wrote:....
Много мразя когато някои говори така за лада. Лада Лада ама моита изкара 650 000 км без да се отваря двигател и не гореше и масло. три пъти смяна на съединител и веднъж на шарнири и амортисори и така стана на почти 25 години и вече изгни тотално.
Според теб колко от сегашните коли могат да се похвалят с това?
Така е, колега, така е!Едно време правеха здрави коли, дето слагат сегашните боклуци в малкия си джоб по отношение на качеството.И аз мога да потвърдя, че Лада са като титани, по отношение на качеството в сравнение с днешните сбирщайни.Най-здравата кола, която сме имали беше точно Лада.Нещата, които се счупиха по нея бяха малко и на смешна цена.Сега само лагерите отпред на Волвото да сменя и ще надхвърлят всичките пари, които за 20 години са дадени по Ладата Big Grin А как е товарена и по какви пътища е карана....Волвото 1 година да го тормозя така и после само за скрап ще става :lol:

Колеги, все пак вече не караме лади и за това си има причина. За протокола, преди Волво карах Лада 4-ка няколко години, купена чисто нова от Мототехника в последния момент. Да, колата е непретенциозна към горива, издръжлива по лоши пътища и евтина за поддръжка.

Само че... Още на втората седмица се разлепиха дръжките на предните врати. Главата ми винаги опираше в тавана, а седалката е удобна като седалка на стадион в сектора за гости. Пластмасите миришат зле. Воланът тежи. Вентилацията работи зле, единствено парното зимата върши работа. За комфорт - и дума не може да става. След 80 км / ч в колата вече не можеш си чуе приказката, а да се слуша музика е невъзможно. За ефективност на двигател - хич. Гори много и мощността я няма никаква. С 4-ката на баира преди Ихтиман, при скорост 100 км / ч, и на педала да се кача, все тая. Безопасност? Пази, Боже! Ръждясва при първия дъжд, а боята се надрасква и от паднало листо.

Така че, хайде да не бъркаме действителността с хубавите си спомени от младостта, когато ни ставаше по три пъти. Big Grin
Reply

#36
dilana Wrote:А ако се върнем 20-30 години назад в времето за лада даваха 96 октана бензин и сериозно се мръщеше на по слабия.

Всъщност, 4-ката, която карах, вървеше идеално с 91, не ми е правила проблеми.
Reply

#37
Просто ме събра яд на монтьорите от сервиза на гоулф дето се опитват да сравняват чисто нова кола (па била тя и гоулф) с 30 годишна лада.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#38
npavlov Wrote:Колеги, все пак вече не караме лади и за това си има причина. За протокола, преди Волво карах Лада 4-ка няколко години, купена чисто нова от Мототехника в последния момент. Да, колата е непретенциозна към горива, издръжлива по лоши пътища и евтина за поддръжка.

Само че... Още на втората седмица се разлепиха дръжките на предните врати. Главата ми винаги опираше в тавана, а седалката е удобна като седалка на стадион в сектора за гости. Пластмасите миришат зле. Воланът тежи. Вентилацията работи зле, единствено парното зимата върши работа. За комфорт - и дума не може да става. След 80 км / ч в колата вече не можеш си чуе приказката, а да се слуша музика е невъзможно. За ефективност на двигател - хич. Гори много и мощността я няма никаква. С 4-ката на баира преди Ихтиман, при скорост 100 км / ч, и на педала да се кача, все тая. Безопасност? Пази, Боже! Ръждясва при първия дъжд, а боята се надрасква и от паднало листо.

Така че, хайде да не бъркаме действителността с хубавите си спомени от младостта, когато ни ставаше по три пъти. Big Grin
Колега, и сега си ни става по три пъти :lol: Само времевият период е различен....

Иначе Ладите си имаха много недостатъци, даже предимно недостатъци имаха, но качеството и здравината им беше извънземно на фона на днешните трошляци Wink За това идеше реч.
Бащината 1500S на 17 години София - Варна със 120 км/ч по магистралата и 90 км/ч през останалото време даде среден разход 6,5л/100 км.
Като каза за седалките, та се сетих как хубаво съм си спал в нея по водоемите, когато сме хващали с приятели за риба Tongue
Да не говорим, колко офф роуд е видяла и по какви урвища, поля и ниви е карана - здраво, та здраво.

Виж ги днешните боклуци, какво им се случва когато излезнат офф роуд:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=_MgZE452d3U">http://www.youtube.com/watch?v=_MgZE452d3U</a><!-- m -->
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#39
Пфу, грозна работа на клипчето. Ама да ти кажа, не мисля, че с моята 4-ка ще мога да мина през този терен със същата скорост и после пак да имам кардан, преден мост и т.н. карантии. :-)

Да се върнем на темата за бензина. Вярно, че повечето бензинджии са газаджии, ама има и малко като мен, дето сме чистокръвни бензинджии и даже не помирисваме газ. :-)

Та, някой има ли наблюдения за Ромпетрол? Предното ми волво беше дизел, от там съм зареждал, не съм имал проблеми, освен че послъгват с пълненето. При мен успяха да съберат май с 1 литър повече, отколкото беше резервоарът по книжка.
Reply

#40
И аз съм само на бензин, и никога не съм карал дори и чужда кола на газ ( още съм и млад де, само на 50 г. имам време да пробвам и на газ)
Не са те излъгали споко, работил съм и на бензиностанция и на 20 литра много рядко ще даде разлика от 100-200 грама. А пък ако знаеш какви са им и цетките на бензиноколонките......неможе вода да мине през тях да не говорим за боклук. Имало е и случаи да се оплакват че в газта сме помпали въздух с компресора. Представяш ли си какво ще стане кислород с пропанбутан Smile
В момента имам към 30 л бензин още и съм решил да опитам на омв или ромпетрол. просто тези трите с петрол са ми попът. Но маи по клоня към омв-то.
А как си пълните резервоарите, аз винаги догоре като гледам да не пада под 15-20 литра и доливам средно за около 100 лв
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)