This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
високооктанов бензин или просто качествен такъв....
#81
zorba написа:Не съм обърнал внимание на волвото дали го пише, но на капачката на резервоара на повечето коли пише минимума октаново число с което може да работи двигателя. По-високото такова не означава повече енергия, а по-голяма защита от детонация(самозапалване).
На старите японски съм виждал минимално и максимално изискване, заради делкото, както е посочил dilana.
На Опел Кадет, не всички модели (по-новите "капки 1.6") имаха една тапа, на която пишеше 92 октана и 96 октана (по спомен) и се обръщаше според горивото, с което се караше. Който не ги знаеше тези неща се шашкаше като купуваше "капка" отвън, зареждаше 91 или 93 и тя не вървеше добре :lol:
Немците и особено италианците ги караха масово с 96 и 98 октана, а и тапите заводски са в положение към по-висок октан (книжките изрично им го пишеше).
BG VOLVO Member #00409
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)