The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ремонт турбо / къде???

#1
Колеги цялата фамилия караме волва и имаме точно 4, едно от моите любими 940 B200FT от известно време започна да похарчва масълце. Решихме, че понеже колата е на 50 хил. след основен ремонт на двигателя няма да е от него.
За да сме сигурни, че не правим излишни неща свалихме турбото и вече 2 седмици я караме така , няма грам синьо на ауспуха. Сега проблема е,че тези 2 тона не вървят без кончета Big Grin Big Grin Big Grin . И все пак евала на шведите колата, е на 320 хил. или поне на толкова си мисля, че е и още не е правено ремонт на турбото време си му е вече. Макар, че майче е японска на мицубиши.
Така да мина на въпроса:
Колеги кажете ми читав сервиз където да я ремонтират турбината.
Всякакви препоръки за знайни и незнайни майстори са добре дошли.
За района на София.
Предварително благодаря.
Reply

#2
Турбото е Мицубиши, май TD04 13C.
И търси специализиран сервиз за турбини, "разни" майстори няма да ти свършат работа.
Тук, във Варна си имаме такъв сервиз в МЕИ-то, Унитех, така че в София не може да няма, поразпитай.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
ул.202 след гробищата , има сервиз за турбини . За 850-тката за ремонт ми взеха 550лв , ама 2г. вече нямам проблеми .
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g.                                                                                           VOLVO 144 65kw 1970g.                                                                                                   VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g.                                                                                                         VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#4
Благодаря колеги , ремонта ще бъде в следващите 10 дни така, че събирам още мнения.
Reply

#5
mecheto Wrote:ул.202 след гробищата , има сервиз за турбини . За 850-тката за ремонт ми взеха 550лв , ама 2г. вече нямам проблеми .
колата наистина полетя с ремонтираната турбина аз съм свидетел на преди и след ремонта
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#6
Мойта си я ремонтирах сам Унитех продават и ремонтни комплекти. Първо пипни оста да видиш има ли луфт. И виж има ли масло в марку4а който отива към двигателя. Ако луфта е малък радиален и никакъв аксисален зна4и ремонт няма да има смисъл. Премери и какво налягане надува. Можеш да отвориш турбината и да смениш само семерингите некви стотинки са и ще хар4и по малко масло ако луфта е малък де. ако е нещо по сериозно работата отива към над 1000 лв примерно надран корпус което зна4и и нова ос и турбинно колело.
Reply

#7
aleks12345 Wrote:Мойта си я ремонтирах сам Унитех продават и ремонтни комплекти. Първо пипни оста да видиш има ли луфт. И виж има ли масло в марку4а който отива към двигателя. Ако луфта е малък радиален и никакъв аксисален зна4и ремонт няма да има смисъл. Премери и какво налягане надува. Можеш да отвориш турбината и да смениш само семерингите некви стотинки са и ще хар4и по малко масло ако луфта е малък де. ако е нещо по сериозно работата отива към над 1000 лв примерно надран корпус което зна4и и нова ос и турбинно колело.

Какво искаш да кажеш ако има луфт край с нея нали има лагерни втулки който се сменят.
Помежду другото понеже ми престой друга покупка и за сега турбината е на заден план ще я правя разбира се няма да си оставя корабчето Smile така. За сега разглеждам и събирам мнения но ето на какво се натъкнах в ebay:

Turbo Repair Kit VOLVO 740 940 960 TD04H-13C 49189-0100:
   
На цена от 80 долара с доставка от япония:

Turbo Cartridge CHRA VOLVO SAAB TD04HL-19T Water-Cooled:
   
На цена 370 долара с доставката.
Лошото на вариант 1 е , че после трябва да се моля на някой майстор да ми я балансира.
А на вариант 2 , че не е точно същата. Мисля като отделя пари да драсна 2 реда на продавача да питам дали има като за мене.
Колеги вариант 2 е доста удачен за цена на ново имайте го в предвид като закъсате, има за доста волва.
Поздрави , ще пиша пак като реша проблема.
Reply

#8
Тва пък с баланса поне на Гарет Т3 никаква нужда няма от супер точен баланс. Обаче ако турбината е с една централна втулка тогава баланса трябва да е по добър. Има ремонтни комплекти навсякъде вече поне и ремонта стана доста по евтин от преди 10 години.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)