The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.::Няколко проблема:..

#1
Здравейте момчета, надявам се да има и момичета Smile)

Имам няколко проблема с новата ми придобивка - V40, бензин 2.0 16V, 97 g., та се надявам да ми помогнете :

1. Губя ток в таблото - някои части светят по-слабо, други не светят и след леко почукване отгоре светват, тогава ми свтват и лампичките на ключетата за климатика и както и бутончетата. Касетофонът също премигва и ми се рестартират часовника и показателя за изминати километри.

2.Как да разбера дали климатикът ми работи постоянно? Когато изгубя част от осветлението колкото и да натискам копчето то винаги свети зелено, същото е и когато завъртя на обдухване на стъклата - тогава той винаги е пуснат, както и спира да работи копчето за циркулация на въздуха в купето.

3. На празни обороти колата има вибрация, която след загряване понамалява. Казаха ми, че вероятно са тампони на двигателя... но кой знае.

4. Колата не може да се форсира добре. При рязко натискане на газта припуква, а когато я карам на ниски обороти и тръгна да подвам газ придърпва няколко пъти... може и да е защото още не съм й свикнал, но все пак да попитам.

5. Последно, дайте ми съвет къде да я обслужа и какво точно трябва да сменя. Не съм го направил още, защото по цял ден и почти по цяла нощ съм на работа, та единственото ми свободно време е уикенда. Досега, както и в момента си карам един Форд Фиеста, който е прост като колело, скърца понякога, но ми е верен приятел и ме е завел където съм поискал. Надявам се да стане същото и с новото ми Волво, защото външно, а и вътрешно ми харесва много Smile)!

Благодаря предварително за отговорите ви!
Reply

#2
Здравей колега.По т2 когато завъртиш врътката да ти духа на стълото климатроника/климатика работи задължително и е нормално да се изключва циркулацията на въздуха.По т4 трябва да я облужиш кабели,свещи,ремъци,филтри,ролки и т.н.Придърпването е от стари кабели и свещи.По т5 напиши от къде си за те насочим за съответния град.По т3 това нещо което са ти казали е доста вероятно но ще се уточни след диагностика.По т1 не мога да кажа.Иначе си направил добър избор.Успех!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
От София съм.. все забравям да си наглася профила тук, ама нали още не я карам колата, та не се чувствам официално в свои води.
Аз ходих на диагностика и общ преглед. Като цяло ми казаха, че е добре. Имам да сменям два шарнира и всичко по обслужването Smile)

Сетих се още нещо.
т.6. Като въртя волана лекичко, по-скоро като го клатя и се чува леко почукване някъде долу. Пипах каретата над педалите, но не мисля, че е от тях...
Reply

#4
т.1 (т.2). Виж си клемите на акумулатора, дали са затегнати, виж и акумулатора може да е за смяна!
т.4. Провери кабелите, свещите.....
т.6 Може да е от рейката!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.TOKODESIGNBG.COM" onclick="window.open(this.href);return false;">WWW.TOKODESIGNBG.COM</a><!-- w -->
Reply

#5
Все едно описваш моята кола преди 1 година :-)

1. Тресене, припукване в ауспуха, давене - свещи, ремъци, провери бушон Oxygen Sensor при бушоните в двигателя - това е нагревателя за ламбда сонда, при мен беше изгорял.
- Вакуумни маркучи - оригиналните са пластмасови тръбички с гумени накрайници, тези накрайници се разрушават отвътре запушват маркучите - откачаш маркучите и духаш за да провериш, на гледане всички са перфектни. Всички маркучи се събират при дроселавата клапа, сваляш и декоративния капак и ги проследяваш.

2. Копчета за климатик и парно - при мен имаше парчета от счупени крушки зад копчетата и те пречеха да се натисне докрай копчето. Сваляш модула на климатроника и почистваш наред. За осветлението - регулатора на силата на светене при ключа за фаровете се ебава - сваляне, почистване.
За таблото - лошо наместено в куплунзите, сваляш декоративния капак и го наместваш.

3. За обслужване - ремъци, ролки, водна помпа, масло (5/40 или 10/40 за този двигател, х/30 го гори много заради ЕГНто), въздушен филтър , проверка спирачки, окачване.

4. Тропане във волана - ако няма тропане в накрайници и носачи - кормилна рейка. Нуждае се от натегане на един болт, но за целта трябва да се свали. За да се свали се сваля магарето на двигателя и ауспусите - моли се за накрайници и шарнири :-). За натягането се иска специлаен стенд, имат го в ТУ.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Бушонът в кутийката до въздушния филтър ли да го търся? А в тази кола има ли бушони на друго място?
Reply

#7
lvassev Wrote:Бушонът в кутийката до въздушния филтър ли да го търся? А в тази кола има ли бушони на друго място?
да - под волана крайно в ляво има една кутийка с капак
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
Колега информативно да питам колко ти е струвало това проблемно Волво? Предполагам е нещо по евтино?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#9
2900лв. това му е цената . На диагностиката и огледа ми казаха, че е чудесна за цената и годините си Smile. Надявам се да е така.
Reply

#10
Колега, кабели и свещи!Отивай и сменяй...Това е характерно за Волво С/Ве 40 на тези години и от тази генерация...
Чувствителни са на свещи и кабели.
Няма как!Ще трябав да сменяш с качествени!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)