Posts: 407
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
1
Здравейте колеги! От месец съм притежател на Волво С40 и съм много доволен.Скоро мисля да купя още една, но се замислям дали да не взема автоматик.Интересуваме мнението ви за Волво С40 автоматик 2.0 Благодаря ВИ !!!
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Работи, Волво твърдят, че маслото не се сменя, но ако мирише на изгорял бакелит трябва да се смени. За 4 скоростната всякакъв Dextron III става, 5 скоростната - само оригинално.
4 скоростната (до 1999) изглежда по надеждна от 5 скоростната (има няколко теми за счупени 5 скоростни и нито една за 4 скоростна).
Слаби места - семеринги на полуоските - протичат, самите семеринги са по 5 лв, смяната е лесна, сваляш полуоската, сменяш, слагаш полуоската. При мен беше протекъл и семеринга към хидротрансформатора - тъп ремонт, но се налага сваляне на кутията което е доста работа.
Разход - на извънградско между 7 и 8,5 според зора, градско - средно 11, може да стигне и 13 зимата при къси разстояния.
Пробвал съм S40 2.0 ръчна 136 кс и моята V40 2.0 140 кс автоматична (4 скорости). Не намирам разлика в динамиката стига да свикнеш да управяваш автоматик. Под управление имам впредвид умение да сваляш и качваш предавки със заиграване с педала на газта. То и официално разликата 0-100 е 1 секунда, което трудно може да се усети.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 407
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
1
Благодаря за отговора колега Ще видя колата и ако си заслужава няма да се замисля
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
Аз съм с В40, но не мисля че има разлика, и споделям мнението на joro74. Преди това не бях карал автоматик и бях впечатлен от поведението. Разхода е точно колкото казва joro74.
Единствената разлика в динамиката, която съм усетил(като доста неопитен с автоматичните скорости) е при очаквано бързо изпреварване на малко разстояние - с ръчни скорости обикновено връщаме скорост предварително и държим колата в обороти известно време преди самото изпреварване, но с автоматика немога да поддържам високи обороти дълго време, защото колата е "умна" и настроена да е максималко икономична и затова превключва предавката. Разликата е малко при започване на изпреварването, но не съм усетил да е някакъв сериозен проблем.
Друг "проблем" забелязан от пътниците ми е че се чудя какво да правя с дясната ръка, особено в града
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
dryn Wrote:Благодаря за отговора колега Ще видя колата и ако си заслужава няма да се замисля
Купувай автоматик, защото на Волво С 40 от тези години 1997-2001г. ръчните скоростни кутии са на Рено, с лошо предавателно число са.Динамиката куца.Тормози се двигателя.
Скоростите са гадни и къси.
Като човек, който кара С 40 2,0 ка, само че с ръчна скоростна кутия, твърдо ти препоръчвам автоматика.
разходът е идентичен.........Дори при ръчните скорости на С 40 от първо поколение въпреки, че противоречи на логиката, разходът е малко по-голям, особено на кола на старо.
Не ме питай откъде знам.
Имай предвид, че Волво С 40 , особено автоматик не понасят газов инжекцион .
Това важи и за колите с ръчни скоростни кутии като моята, въпреки това, което ще ти напишат колегите във форума.
По-добре е да се кара само на бензин, обаче цената му е убийствена.
Грубо 750 км със 160 лева се изминават.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
Razsipnik Wrote:Имай предвид, че Волво С 40 , особено автоматик не понасят газов инжекцион . Какво по-точно имаш предвид?
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
WonderBoy Wrote:Razsipnik Wrote:Имай предвид, че Волво С 40 , особено автоматик не понасят газов инжекцион . Какво по-точно имаш предвид?
Колата много се спъва.................
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
Много интересно твърдение, че автоматика се спъва яко на газ... хората бу-турбо автомат правят и нямат проблеми, какво остава за един атмосферен... Някой изобщо слагал ли е ГИ на автоматик, та да се твърди това?
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
Аз имам ГИ и съм с автоматик. Досега не съм усетил някаква особена разлика, е може и цялата кола да е спъната и да си мисля така .
Събота и неделя така или иначе съм решил да направя някои друг тест и ще напиша резултатите.
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
С около 2 месеца закъснение дойде ред и за този тест. Резултатите с двама в колата ( 80+73кг) + пълна газова (35л) + 20л бензин:
14сек на газ
13.5 на бензин
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
|