Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
Здравейте колеги от волво клуба, вчера стана един лек неприятен инцидент, спуках задната броня на един приятел и сега искам да му оправя щетата. Кажете няколко предложения, дали да е лепене или направо нова/втора ръка и малко инфо относно цената. Може и направо ЛС
Колата е В40 1.9тд 1998г. сиво
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
georgiev92 Wrote:Здравейте колеги от волво клуба, вчера стана един лек неприятен инцидент, спуках задната броня на един приятел и сега искам да му оправя щетата. Кажете няколко предложения, дали да е лепене или направо нова/втора ръка и малко инфо относно цената. Може и направо ЛС
Колата е В40 1.9тд 1998г. сиво Това, дали може да се залепи или трябва да се смени... може да се каже, само и единствено, като се види бронята. Не забравяй, че след лепенето, трябва и да се боядиса бронята...така че питай си майстора, колко ще струва всичко. Намери втора употреба броня в същия цвят и сравни цените
Успех.
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Ако става за лепене ще минеш с около 20-так,ако ли не умножи 20-така по 10.Успех!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Еееее без боята де!За боядисване около стотак, в зависимост от вида на боята може и повече.Лепене+боядисване е по- евтино от броня втора ръка+боядисване.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
georgiev92 Wrote:Здравейте колеги от волво клуба, вчера стана един лек неприятен инцидент, спуках задната броня на един приятел и сега искам да му оправя щетата. Кажете няколко предложения, дали да е лепене или направо нова/втора ръка и малко инфо относно цената. Може и направо ЛС
Колата е В40 1.9тд 1998г. сиво
Нова(разбирай стара, но здрава от автоморга)...
Досега съм сменил две задни брони, след ПТП....Неприятното чувство ми е доста добре познато.
Не става с лепене...Или става, ама е грозатия.....
Купуваш от автоморга здрава задна броня, купуваш съответната боя/човекът който ще я монтира, ака е тенекеджия ти прави и боята, пръскане и те така.....;Ако само е пострадала бонята, няма да е скъпа боята(макар, че с нея върви втвърдител, лак), защото е малко количество.....
Виж самото пръскане/боядисване е скъпо.....
Мене питнай за тия операции.....
От тия спомени главата още ме боли,....... :oops:
Минимум 200 лева....
Според мен 250-точно ще те оправят, ако искаш колата да стане, както преди.
ЕДНО МОГА ДА КАЖА-
НЕ ЛЕПЕТЕ БРОНЯТА, ЗАЩОТО СТАВА ГРОЗНО!Личи!
НАПРАВЕТЕ ГО КАТО ХОРАТА!
ППП:
Затова избягвам/не карам чуди коли.....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Aндрюха, зависи колко е спукана.Мен ми я бяха спукали с теглич и след лепене стана като нова.Мога и снимка да ти направя ама то изобщо не личи къде е лепена.Така че всичко зависи.Нали всеки гледа да скъси с някой левец!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
ico_kosara007 Wrote:Aндрюха, зависи колко е спукана.Мен ми я бяха спукали с теглич и след лепене стана като нова.Мога и снимка да ти направя ама то изобщо не личи къде е лепена.Така че всичко зависи.Нали всеки гледа да скъси с някой левец!
Да така е!Особено в тая криза.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,118
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Айде и аз да се изкажа. Миналата година ми се наложи за 25 дни два пъти да лепя броня. И при двата инцидента аз съм без вина. При първия инцидент имах само охлузване и спукване на бронята с дължина около 30 см. Залепиха ми я и я боядисаха добре за сумата от 150 лева. След по- малко от месец обаче, точно ден преди да замина с караваната за няколко дни на почивка по морето, един ахмак ме нацели отзад. Аз бях със закачено ремарке с 500 кг пясък в него. Резултата от удара беше изкривена кука на теглича, Като куката беше цялата навряна в задната броня. Ремаркето се беше откачило от куката и с ключалка застанала в регистрационния номер. При първия инцидент аз си купих много запазена броня, комплект със спойлерите отдолу и габаритите отстрани за 100 лева. Но предпочетох да ремонтирам старата, защото разликата в цената за ремонт на старата или боядисване на "новата“ беше 20 лева. При втория инцидент също предпчетох да направя така. Сега си имам здрава оригинална броня, разбира се лепена два пъти и една напълно здрава втора броня, която предпочитам засега да запазя за по- сериозни случаи, когато от старата вече няма да става нищо. Лепенето на броня не означава, че нещо във външния вид на колата се е променило. Поне при мен никой не може да каже дали е лепена и пребоядисвана бронята, ако не му спомена. Всичко зависи от майстора. Докато не потроша тотално старата си броня, няма да посегна на другата да я слагам.
Съвета ми е колегата да прецени дали става за ремонт бронята и ако става за лепене да не търси друга. При мен при втория инцидент топката на теглича така се беше мушнал в бронята, че се беше опряла в основата на бронята. Наложи се да сваляме първо теглича, а след това бронята за ремонт. Аз лично си мислех, че не става за ремонт, но се оказах изненадан като я видях след няколкок дни в перфектно състояние. Майстора взе да се майтапи с мен че съ =м му станал абонат. Цена на лепене и боядисване с боя виолетов металик и при двата случая беше 150 лева. Но на мен и без това ми дадоха достатъчно от грайданската отговорност на виновните, че даже ми остана една сума, с която си платих нощувките на семейството за 4 дни в Кранево. Защото аз все пак не се отказах от почивката, макар и не с караваната.
Ето това представлява бронята ми след ремонта при втория инцидент. Хайде познай къде е удряна. А пораженията бяха големи. Както по бронята, така и по черната пластмасова лайсна в средата и, където и се беше забила топката на теглича. Съжалявам, че не направих снимки.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/milenhr/4002#5546064918779719762" onclick="window.open(this.href);return false;">https://picasaweb.google.com/milenhr/40 ... 8779719762</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/milenhr/4002#5546062765177166210" onclick="window.open(this.href);return false;">https://picasaweb.google.com/milenhr/40 ... 5177166210</a><!-- m -->
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code: [url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]
VOLVO V40 1,9TD 1997г VIOLET METALIC
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
Значи май ще мине с лепене, защото има човек който уж щял да го направи без пари, само боядисването трябва да се плати.
А иначе не съм карал чужда кола, просто карахме двойка и приятеля ми с волвото наби спирачка, защото някой пред него е спрял рязко :violent1: асфалта беше мокър тамън роснало и аз с А4-ката отзаде натискам спирачката леко леко и АБС-а почна да рита, гледам дясното огледало - кола и тогава почнах да се моля [-o< да спра ама на тоя лигав асфалт не стана и го подпрях отзаде... беше много леко ама явно, достатъчно за да спука бронята.
|