Posts: 3
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Здравейте, първо искам да се извиня, ако пиша некадето трябва или правя друго нещо нередно, но съм нов . Купих си Волво С40 1.8 16V 1997г. и ми светна една лампа на таблото, която немога да разбера закакво е, тя представлява оранжев контур на кола задраскан с Х, намира се в долния десен ъгъл при бордкомпютъра. Благодаря предварително!
Volvo S40 1.8 16V 1997г. 240000км, метанова уредба.
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Означава, че имобилайзера не разпознава ключа. Когато всичко е наред светва и след 2-3 секунди загасва. Ако свети постоянно не би трябвало колата да запали. Не съм чувал за вариант да свети и колата да пали понеже имобилайзера е вграден в компютъра, но чудеса всякакви.
В дръжката на ключа е вграден чип с код. Около ключалката на стартера има антена за четене на кода.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 3
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Еми явно имам сериозен проблем с компютъра, защото неуспяха да ми направят диагностика ( нямаше връзка с него), а иначе колата си пали и работи без проблеми. Ако искам да си направя копие на ключа и съответно на кода в него, само в Мото Пфое ли могат да ми свършат работа? Благодаря за инфото!
Volvo S40 1.8 16V 1997г. 240000км, метанова уредба.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
sasho1987 Wrote:Еми явно имам сериозен проблем с компютъра, защото неуспяха да ми направят диагностика ( нямаше връзка с него), а иначе колата си пали и работи без проблеми. Ако искам да си направя копие на ключа и съответно на кода в него, само в Мото Пфое ли могат да ми свършат работа? Благодаря за инфото!
Нямаш никакъв проблем с компютъра!
Просто С/В 40 от първете 2 година на прзводство мнага трудно се диагностицират............Твоята кола е произвадство 1997г.
Кабелът за свъзвна ес буксата е много скъп и са малко сервизите, които го имат.
Ако отидеш в Мото пфое, със сигурност ще ти я диагностицират.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Razsipnik Wrote:sasho1987 Wrote:Еми явно имам сериозен проблем с компютъра, защото неуспяха да ми направят диагностика ( нямаше връзка с него), а иначе колата си пали и работи без проблеми. Ако искам да си направя копие на ключа и съответно на кода в него, само в Мото Пфое ли могат да ми свършат работа? Благодаря за инфото!
Нямаш никакъв проблем с компютъра!
Просто С/В 40 от първете 2 година на прзводство мнага трудно се диагностицират............Твоята кола е произвадство 1997г.
Кабелът за свъзвна ес буксата е много скъп и са малко сервизите, които го имат.
Ако отидеш в Мото пфое, със сигурност ще ти я диагностицират.
Не знам за такива проблеми на първите модели (моята е 96) Мевдо във Варна миналото лято клекна с един лаптоп и ми изчисти за половин минута грешки и т.н.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Мевдо да, защото е пич и защото е фен. Колегата искаше дакаже, че апаратура за четене на Феникс 5.1 много малко сервизи си купуват, защото са малко колите, които го използват и преценяват, че с такива просто няма да се занимават...
Мевдо има - да. То как да няма, при положение, че S/V40-ките са бая, а все пак се занимава с доста волва... щеше да е несориозно ако нямаше, нали
По темата:
sasho1987, просто намери сервиз който има Бош четец (от по-скъпичките ) или фен с туул-а на Volvo.
Като модератор: Попълни си коректно профила (населено място) и си добави подпис с кратки данни на автомобила си (аналогично на моя). Така ще ни е по-лесно да ти дадем съвети.
Според града в който живееш, колегите ще ти кажат, къде могат да ти извършат тази услуга (освен в МП, защото там е 88 кинта...)
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
За имобилайзера не трябва диагностика на двигателя - той е отделен модул от Fenix и се диагностицира с VAG-COM кабел и Vol-FCR. Имобилайзера е вързан на пин 35 с розово/бял кабел за Fenix 5.1. Предполагам са прекъснали връзката между Fenix и имобилайзера и подават към Fenix каквото очаква, а имобилйзера се оплаква, че няма връзка с Fenix. При това положение най-добре просто махни лампата от таблото за да не те дразни.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
|