The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за автоматични скорости и player

#1
Здравейте, Smile

Скоро очаквам да ми докарат Volvo V40 от Германия и имам няколко въпроса, защото досега не съм карал кола с автоматични скорости Smile

Гледах снимки - има P , R , N , D , 3 , L - ако може да ми разясните коя предавка кога и къде е най удачно да се ползва Smile

Също ме интересува дали може да се смени player-a, да се сложи някое mp3.. щото аз така като гледам не виждам как ще стане

Ето снимка : <!-- m --><a class="postlink" href="http://prikachi.com/images/630/3316630S.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://prikachi.com/images/630/3316630S.jpg</a><!-- m -->
Reply

#2
P - използва се при паркиране, кутията е отделена от двигателя и колелата са блокирани. Еквивалент на включена 1ва и ръчна при нормалните коли.
R - Задна
N - Неутрална - еквивалент на нулева при ръчните скоростни кутии.
D - На тази предавка се кара - нормален режим на скоростната кутия (1-4 скорост).
3 - Същото като D, но колата не превключва над 3та. Използва се като влачиш ремарке.
L - Същото като D, но колата не превключва над 2ра. Използва се за черни пътища или ремарке по много голям байр.

Отделно има още 2 бутона S и W.
S - спортен режим, колата превключва на по високи обороти, при волво над 4000.
W - зимен режим. Използва се за тръгване на лед или дълбок сняг. Колата тръгва на 3та и кара само на 3та и 4та След тръгване най-добре да се изключи.

Колата върти стартер само на P и N. Когато паркираш не забравяй да включиш на P. При каране с автоматик ако искаш да минеш на по-долна предавка натисни рязко газта и я върни - колата минава на по долна предавка. Ако ти трябва много мощност - педала докрай, зад педала има ключ, докато е натиснат колата е в максимални обороти и "правилната" предавка според скоростта.

За монтиране на DIN свирка се използва джаджата на картинката (рафтче). Продава се в мото пфое или по моргите.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Благодаря много ! Smile
Reply

#4
Ново питане Smile

Спирам на светофар : с ръчните скорости си слагам свободна и съм на спирачка, с автоматика как е ? Само спирачка и скоростите си стоят на D, после само газ ?
Reply

#5
Живота с автоматични скорости описан в стъпки(основни моменти):

1) качваш се в колата, скоростният лост е на Р, палиш
2) включваш R - задна и излизаш от паркинг
3) включваш D и караш
4) като искаш да изгасиш и излезнеш - P, гасиш и вадиш ключа

Принципно след като тръгнеш не трябва да сменяш от D. В упътването( ще потърся и дам линк след малко) пише, че за продължителен престой е препоръчително да вклюваш N или P( пестяло скоростната кутия).

Лично аз смятам, че след като натиснеш спирачка, почти с докосването на педала се "натиска" и съединителя, това дали е добре или зле е отделен въпрос. Затова когато си на светофар си все едно с натиснат съединител.

Когато потегляш на наклон, не трябва да правиш нищо особено - само подаваш газ Big Grin , няма гимнастики и усещания на съдителя, колата няма да тръгне назад след като отпуснеш спирачката. В ръководството изрично пише да не се държи колата на наклон без натисната спирачка, което е разбираемо Smile

Edit: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=11273&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=%D1%80%D1%8A%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=11273&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=%D1%80%D1%8A%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE</a><!-- l -->
В тази тема има разни ръководства, разгледай ги.
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Reply

#6
Daddy Wrote:Ново питане Smile

Спирам на светофар : с ръчните скорости си слагам свободна и съм на спирачка, с автоматика как е ? Само спирачка и скоростите си стоят на D, после само газ ?

Big Grin И аз така като теб когато се качих за пръв път на кола с автоматични скорости, се чудих какво да правя. На светофара ако пуснеш спирачката и си на Д колата сама си тръгва Big Grin и все търсих съединителя. Накрая след като за пореден път ги събрах на предното стъкло тези отзад, ми вързаха левия крак за седалката Big Grin Честно казано така и не усетих кефа на автоматика.....
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#7
WonderBoy Wrote:...

Когато потегляш на наклон, не трябва да правиш нищо особено - само подаваш газ Big Grin , няма гимнастики и усещания на съдителя, колата няма да тръгне назад след като отпуснеш спирачката...
Зависи от наклона колега, зависи от наклона :wink: На мен, както от позиция D ми е тръгвал назад, така и от позиция R ми е тръгвал напред автомобила, ако не подам своевременно газ след отпускането на спирачката :!: Това което пишеш е вярно, но замо за по-малък наклон SmileПоне при моят хубавец е така :wink:
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#8
На голям наклон с ръчна, че аз така станах за смях на един паркинг :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)