Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Колеги имам такъв въпрос: Струва ми се че волвото е малко нестабилно при скорост над 120км/час, а не би трябвало да е така. с двигателя на мицубиши съм 125коня. Според мене едни 160 км/час трябва да може спокойно да си ги поддържа. Имам чувството че не са балансирани гумите и/или предницата. Също така гумите с който купих колата ми нямат грам грайфер.
Интерисувам се кой колко вдига с Volvo V40, говоря за скорост която може да се поддържа и колата не вибрира, не тресе и се управлява леко?
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Стабилостта на колата зависи от няколко фактора и всички са свързани с ходовата част и гумите.
1.Кажи с какъв размер джанти и гуми си(цолаж,височина на гумите и тн.)
2.Провери амортесьорите на стенд,както и реглажа на преден и заден мост.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Мисля, че съм с 205/55 гуми без граифери и не съм сигурен предният собственик дали ги е балансирал и джанти 15 цола.
Колега ти как е чувстваш твойта при 140км/час? и с какъв разме гуми си?
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
S40 97 (седан версията на комбито ти) 1,8 115кс 180 си поддържа и се чувстваш комфортно вътре.
Както каза колегата всичко зависи от състоянието на ходовата част и правния подбор гуми и джанти.
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
към казаното от Kangalov мога сам да добавя и пътя Че в България си е сериозен фактор
За да отговоря на въпроса - стигал съм 170 без дори да усетя, 130-140 редовно достигам при нормално каране и колата е като камък на пътя
С гуми 205/50/16 съм, но имат грайфер.
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Като за начало виж джантите да не са криви, после си сложи хубави гуми(тези щом са вече без грайфер почти сигурно са и криви), балансирай ги, провери амортисьорите, а и цялото окачване(ако трябва - смени каквото има нужда), мини реглаж на преден и заден мост...после и над 200 няма да усещаш нестабилност( :wink: така съм чувал).
Този модел си е с доста твърдо окаване, но вози прилично стабилно.
Фабрично предписаните гуми са 195/55/15
Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Благодарности за инфото Cavalera. Сега с финансите не съм се стабилизирал още, че покупката на volvoto ме събори малко, но след това ще следвам стъпките кадето ми препоръча. Надявам се да се чувствам добре и аз при скорост до към 140км/час. А за колата volvo мога да кажа, че който се качи на volvo друго няма да иска да кара .
Продължавайте да давате инфо кой колко вдига с volvo v40, без да тресе, носи, вибрира, шуми.
Ще бъде интересно за всички предолагам.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Аз съм с 2.0 мотор и до 200км съм стигал без да се усеща нещо,единствено шума на мотора е по-силен.
Това само на магистрала(ако може да се каже че имаме такава) и за кратко че е опасно!Автомобила се държи перфектно при висока скорост.Докато караш с галошите не вдигай над 100-така че да не отиде курбан Волвото.
Ако си намериш антикрило за 5-тата врата(оригинал) ти гарантирам още по-добра стабилност и някой друг километър отгоре.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
200км/ч си е малко притеснително от където и да го погледнеш,
1. не е разрешено... а и броя на камерите взе да се увеличава...
2. пътищата са ни такива, че и 100км/ч е много...
3. Незнам колко ви горят 40-ските но моето S80 с 200км/ч разхода му е около 25л/100км. :? На мен лично такъв разход на гориво ич не ме кефи. :wink:
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Jino007 Wrote:Интерисувам се кой колко вдига с volvo v400, говоря за скорост която може да се поддържа и колата не вибрира, не тресе и се управлява леко? Принципно V40 и S40 (без турбини) стигат до към 220, а за модела който си написал не знам
Ако всичко по колата е точно не би трябвало да тресе и вибрира и при макса, но както казваш си с галоши така че не рискувай на този етап.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
|