The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво е съпротивленито на клапан празен ход 1.9тди В40.

#1
Ще съм ви благодарен ако некой знае или замери и ми драсне омовете на тва клапнче.Имам 2 такива и не са добре.Мотора е 1.9тди 90кс.Помпата Лукас


Attached Files Thumbnail(s)
       
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#2
Мога да ти помогна с тази информация от Vida - волтаж след потенциометъра при отворено и затворено положение:


U≈1.3 V at zero accelerator pedal (AP) depression
U≈4.15 V at full accelerator pedal (AP) depression

Прилагам ти и описание на данните от всички сензори.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Този клапан е така наречения "авансатор" и от него зависи в голяма степен дали ще ти върви добре колата .
Направих измервания на моя , за по сигурно с два цифрови мултицета ( единия е 5 пъти по скъп от другия ).
Та значи скъпия показа 13,2 ома като грешката на сондите е 0,6 ома ( като се допрат сондите една до друга ) =12,6 ома чисто.
В по високия обхват ми показваше направо 13 ома .
Според другия уред съпротивлението е 12,00 ома .
Зависи и ти с какво ще го мериш , но за мен съпротивлението на клапана е 12-13 ома.
Дано съм ти бил полезен .
Reply

#4
Благодаря за помоща,полезна е.
Ама ми казаха,че требва да е 14ома /инфо от програма за диагностика/
Друг ше потвърди ли.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#5
На програми не вярвай, те няма как да го премерят в омове, те мерят пад на напрежение. Както виждаш и данните от Вадис са дадени приблизително. Важното е да сменя показания, нататък в компютъра има алгоритъм за корекция.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
А какво не са добре твойте клапани ? На мен ми се наложи да сменя моя , защото от него капеше нафта . Електрически си беше добре - това все пак е електромагнит . Във форума на Рено имаше снимки на един фен , който беше разкапсуловал този клапан и му беше направил супер ремонт .
Reply

#7
Ами прави тва,че сама покачва оборотите като не е на скорост.И диагностиката казва,че тва е проблема.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#8
В какви граници ги покачва оборотите? Питам защото и моята 40-ска преди ги правеше тези магарии в рамките на 100 оборота. Смених нафтовата помпа и два такива клапана, но проблема си остана. Мисля си, че проблема ти е на друго място.
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#9
vin_d Wrote:Ами прави тва,че сама покачва оборотите като не е на скорост.И диагностиката казва,че тва е проблема.

Как точно го показва? Има записана грешка или стойностите не са очакваните. Най-точно е да дадеш контакт и да премериш напрежението между маса и контактите на датчика. На единия извод компютъра подава 5 волта, на другия трябва да е:

U≈1.3 V - педала не е натиснат
U≈4.15 V - педала натиснат докрай

Със съпротивление не е много актуално - 2-3 ома е нищо.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
И при мен се е разкапал, та мисля и аз да ремонтирам- в краен случай да го сменя. Ако е успешен ремонта се спестяват около 120лв май. Ще има и снимки, но не знам кога ще ми остане време да се хвана.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)