The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo s40 2.0 Common Rail , 2004

#1
Здравейте,
Аз съм Иван
Искам да поздравя първо всички и да благодаря на отговорилите, защото съм нов посетител във форума.
Имам желанието да купя Volvo s40 2.0 Common Rail , 2004. Може ли някой да напише няколко реда за двигателя, проблемите, капризите и можеби някоя добра дума за машината.
Четох на различни места мнения за смяна на поколенията точно 2004, за преминаване от двигател на Митсубичи към Рено и т.н. и т.н.. Ако има някой компетентен и отзивчив ще съм много благодарен. Ако може да каже нещо и за Common Rail-a, тъй като няма мнения.
Видях, че има вече отговори на подобни въпроси. Аз искам просто да знам дали си заслужава да се дадат 15 000 лв за машина 2004, дори и да е волво и има ли нещо, заради което ще съжалявам дадените пари.
Благодаря
Reply

#2
Здравей адаш, добре дошъл във Волво общността.
На въпросите ти мога да ти дам само повърхностно мнение, понеже моето Волво е малко по старо, но съм се возил на приятел клубар в с40ката, неговата е 2007 и бензинова. Возеше доста приатно като за не много голям автомобил, на задния ред има достатъчно място. Отпред дизайна е хем изчистен, хем лъха една такава, сигурно е доста клиширан израза: скандинавска красота, но не се сещам за друг.
Според мен си заслужава парите.
Reply

#3
Благодаря ти,

И аз си мисля, че е много стабилна машинка , че и хубава, но като трябва да се "освободиш" от малко по-сериозна сума пари и излизат много въпроси и желание за сигурност
Reply

#4
brhtsh Wrote:Благодаря ти,

И аз си мисля, че е много стабилна машинка , че и хубава, но като трябва да се "освободиш" от малко по-сериозна сума пари и излизат много въпроси и желание за сигурност
Прав си, а за сигурноста, тя е синоним на Волво :wink:
Reply

#5
Колега според мен е срамота 15 000 лв за s40 за тия пари има v70 s 2,4d D5.
Там е истината при Волво в по високия клас.Разбира се може да си страшно против комбитата щом си се насочил към седан. Но ги погледни в Мобилето . Когато става въпрос за дизел трябва да се гледа за малко неща. Скоростите са безумно скъпи ако са автоматични Sad а при ръчните има елемента на маховика.За коли след 2000 маховик комплект със съединител +аксиален лагер струва само като части над 2000 лв може и повече зависи от модела + труд Sad . Турбините също здават багажа след определен пробег.Така че е хубаво кола с сервизна история и книжка и задължително проверка в Мото Пфое по номера на рама на купето, за да се знае поне първите 3-4 години колко км е минала докато е сервизирана в оторизиран сервиз .


<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11302191369693389&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Reply

#6
Здравей колега Wink
Писал съм доста за въпросния модел във форума, потърси в търсачката има доста инфо, НО все пак ще обобщя:
- 2.0D - 136к.с. 340Nm - разработка на Пежо и Форд - мотора е достатъчно пъргав, гъвкав и икономичен в предвид тежестта на купето
- цена на консумативи - 4 филтъра и масло годишно излизат около 300лв без труд(цени от МП)
- данъка на моята е 400лв, но тази е над 5 години и ще е на половина


Цената която споменаваш е много ниска, но зависи и от оборудването.
За мен това е страхотен автомобил!
Reply

#7
Много благодаря за съветите.
Имам 2 оферти за сега. Колите изглеждат стабилни. От едната се отказах понеже произхода и поддръжката и бяха много неясни. Имаше и теглич(внос от Холандия), което за мен значи изтормозен двигател(къмпинг караванки, ремаркета и т.н.). Също така бяха почнали да изгарят пиксели, което значи че ще има продължение, а се съмнявам на този модел да се сменя само дисплейчето.

Което ме притеснява в другата е само мултифункционалния волан. Много държа на бордовия компютър, а като я гладах(и разгледах и книжката) излиза, че бордовия се настроива и регулира от ръчката за фароже и мултифункционалния волан. Обаче този модел нямаше. Искам последно да запитам може ли някой да ми каже за бордовия. Може ли да се направи поне на Английски, трябва ли ти мултифункционален волан, и колко струва да се направят тези неща, ако ги няма.
Благодаря. Надявам се скоро да мога да бъда и аз полезен на някой с информация и личен опит.
Reply

#8
Борд компютъра се управлява от ръчката за мигачите, а мултифункционалния волан няма общо с него. От ръчката на мигачите четеш информация за разход на гориво(моментен и такъв от последното ресетване до момента), колко ще изминеш с горивото в резервоара и начина на каране и такива работи, а от волана можеш да пускаш автопилот, да регулираш скоростта, да връщашв начална позиция, зануляваш, да управляваш музиката и ако има телефон да вдигаш и затваряш от него Smile

Ако ги няма тези екстри, по добре не се вкарвай в приключение да ги добавяш - всичките се управляват от компютъра CEM(central electronic modul) и предполагам че трябва да се програмира после, а може и въобще да не тръгнат!

Успех!
Reply

#9
Мерси,

Време е за екшън значи Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)