Posts: 1,641
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Аз конкретно съм недоволен от моята ДИЗЕЛ КОМБИ. Седан и бензин може да е друго.Само една препоръка има колкото се може по нова кола. Ако има 6000 лв примерно си си вземи нещо по ново едни гуми и едни номера не са чак такъв проблем. Това е мое лично мнение.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
shweppsy Wrote:Maxijaz -Благодаря ти че ми обясни,тъкмо си виках че се изпусна идеата на темата
Тук може би идва една дилема
Да вземеш регистрирана (и вече да тропа ) или да вземеш от автокъща и да дадеш както казвате всички около 1000 лв за 10 месеца конфорт
Както си и мислех и преди .. за да караш волво в България трябва да си шеф на мола за да ти е комфорта и подържана
Волвото на летището съвсем го отписах,освен ако не ми го даде за много малко пари.
Относно тези в мобиле,много ми харесват всичките,просто s70 ми харесва страшно като модел.
Бла бла
И все пак бих чул още мнения
Благодаря на тези,които казаха своето
А стига бе!Шеф на мола!
Аз не съм шеф на мол....колата ми, която я имам от вече 2 годими ме ръси за бензин, иначе е ОК........В началото ми направи проблем със свещи(,но бяха сменили неоригинални Бош).
Като изключим 2 те ПТП, които по моя вина причиних, колата ми бърка в джоба само за бензин.
Това е......зависи от конкретната бройка.
Е дразни ме, че не върви като за 140 конски сили и разхода, но.............
Вместо С70 гледай С80, в краен случай С 60..............
С80 е екстра кола.Друг въпрос е ,че трабвя да е дизелово или ако е бензин, задължително с ГИ...........
С70 е безвъзвратно истарял модел.
ТНе ми харесва на външен вид.
Много ръбато стои.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Maxijaz Wrote:Аз конкретно съм недоволен от моята ДИЗЕЛ КОМБИ. Седан и бензин може да е друго.Само една препоръка има колкото се може по нова кола. Ако има 6000 лв примерно си си вземи нещо по ново едни гуми и едни номера не са чак такъв проблем. Това е мое лично мнение.
Много крайно мнение!
На какво не си доволен Максиджаз??На разход от 5 на 100 на дълъг път ли?
Айде моля те!
А за това, че трябва да се купува по-нова кола-това е ноторен факт!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,641
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Razsipnik Wrote:Maxijaz Wrote:Аз конкретно съм недоволен от моята ДИЗЕЛ КОМБИ. Седан и бензин може да е друго.Само една препоръка има колкото се може по нова кола. Ако има 6000 лв примерно си си вземи нещо по ново едни гуми и едни номера не са чак такъв проблем. Това е мое лично мнение.
Много крайно мнение!
На какво не си доволен Максиджаз??На разход от 5 на 100 на дълъг път ли?
Айде моля те!
А за това, че трябва да се купува по-нова кола-това е ноторен факт!
Когато се стигне до смяна на маховик+ съединител 2300 + едни 5 тампончета на двигатели за 800лв .Ще ти кажа какво не и харесвам.По добре да я засиля към някой стълб докато още е застархована на 6500 :roll:
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Е, какво са 3000 лева - 4-5 вноски лизинг, а 5 вноски от 60 са съвсем нищо. А ако дойде маховик за смяна на 59та вноска работата съвсем утече. Иначе за 12 000 лв какви Лади продават - вълшебни, кеф да ти стане като се отървеш от тях.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 129
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Razsipnik Wrote:shweppsy Wrote:Maxijaz -Благодаря ти че ми обясни,тъкмо си виках че се изпусна идеата на темата
Тук може би идва една дилема
Да вземеш регистрирана (и вече да тропа ) или да вземеш от автокъща и да дадеш както казвате всички около 1000 лв за 10 месеца конфорт
Както си и мислех и преди .. за да караш волво в България трябва да си шеф на мола за да ти е комфорта и подържана
Волвото на летището съвсем го отписах,освен ако не ми го даде за много малко пари.
Относно тези в мобиле,много ми харесват всичките,просто s70 ми харесва страшно като модел.
Бла бла
И все пак бих чул още мнения
Благодаря на тези,които казаха своето
А стига бе!Шеф на мола!
Аз не съм шеф на мол....колата ми, която я имам от вече 2 годими ме ръси за бензин, иначе е ОК........В началото ми направи проблем със свещи(,но бяха сменили неоригинални Бош).
Като изключим 2 те ПТП, които по моя вина причиних, колата ми бърка в джоба само за бензин.
Това е......зависи от конкретната бройка.
Е дразни ме, че не върви като за 140 конски сили и разхода, но.............
Вместо С70 гледай С80, в краен случай С 60..............
С80 е екстра кола.Друг въпрос е ,че трабвя да е дизелово или ако е бензин, задължително с ГИ...........
С70 е безвъзвратно истарял модел.
ТНе ми харесва на външен вид.
Много ръбато стои.
Доста хора ми казват,че след 98 всичко е боклук.
Рядко се пада (според мен от това което съм чул) човек да дава пари само за бензин.
Сегашната си я пазя много и ми дава доста проблеми (шото я взех разбита.. имаше даже зърно в багажника като я взехме) гледам в моят град как си ги мъчат (460 ките) и тн. и пак си се возят.
Баща ми примерно случи с мерцедеса -190 E 86 година взехме я на 110000 някъде (беше колекционерска ) до сега е сменил само дюза до колкото знам (вече 3 години си я кара)
Колкото е по нова толкова са по скъпи частите нали ?
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Maxijaz Wrote:Когато се стигне до смяна на маховик+ съединител 2300 + едни 5 тампончета на двигатели за 800лв .Ще ти кажа какво не и харесвам.По добре да я засиля към някой стълб докато още е застархована на 6500 :roll: Споко от 4 възможни 3 са ми за смяна... разрови се из ибей (намерих си горния тампон за 16 лири вместо 150-200 лева!)
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 129
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
окей
Хайде вече да приключим темата
Какво мислите - s40 или s70 ?
кое ще е по лесно за подръжка ? Смисъл като цена на части спрямо здравина.
Извинявам се за глупавият въпрос.
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Вземай каквото намериш читаво и двете си заслужават.От автосалон/ръка,бензин/дизел ти решаваш стига да те изкефи като го видиш!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
|