The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети за V40 1.9D '03

#1
Здравейте Колеги!

От дълго време си търся автомобил и по конкретно дизелов. Бях се спрял на немските VW или Audi и днес реших да се разходя до Дупница да разгледам какво предлагат.
След дълго обикаляне почти нищо не ми хвана окото....накрая обаче видях ендо Volvo V40 от 2003 година 1.9 D 115hp с двигател на Volvo на 131000 км. Колата изглежда много добре има си всичко като екстри и е с новият километраж, има си забележки по боята но не е нищо страшно. Палихме автомобила покарахме го малко няма да пуши не тропа не клопа останах силно впечатлен

Бих искал да знам малко повече за колата какво да гледам за какво да внимавам особености при този тип двигатели евентуални проблеми разход в града извън и т.н. Общо взето всичко което мислите че е необходимо да знам.

Колата е капарирана с 200 лв. и ще я взема на края на тази седмица. за това моля всеки койото има опит с този автомобил да ги сподели.

Предварително Благодаря.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#2
Здравей колега и добре дошъл!
Аз притежавам същата кола и за мен засега...около 6-7хил.км това е един перфектен автомобил. Нито е много голям, нито е много малък, за моите нужди е идеален. Рядко срещано красиво комби. Засега работи идеално, има прилична динамика и радва много. Сега малко по твоите въпроси:
1. Това е мотор на Рено, механически идентичен с дизела на лагуна 1.9dci. При рената, понеже са повечко на брой и проблема с турбината е често срещан. Има го естествено и при нас. То не е точно проблем, просто турбото си има ресурс и както си ги вземаме ние на старо - шанса да си ти собственика, при когото ще се прецака е сериозен. Но всичко е относително и не е задължително...Wink. Ново турбо - из Ebay има по 700-1000лв..просто за ориентир.
2. Маховика на двигателя- демпферен, двумасов и т.н. си е също консуматив, след определен пробег и като сума май е повече от турбото. Има уж и алтернативи с едномасов маховик, но не знам какво се получава.
Нямам много време сега, мога да пиша и още. Това не са проблеми на модела, това важи и за други марки (турбините много готино думкат и на БМВ-тата, тойота също имат голям проблем с маховиците и т.н.). Другите възможности за сериозно бъркане в джоба са като на всеки модерен дизел - инжектори, ГНП...
Разхода, поне при мен, не е чак толкова нисък - около 5.8-6л извън града, и 6.7 - 7.5л в града. Зимата и малко повечко. Чисто градско в пиковете минава 7л при всяко положение. Това е за Варна и за моя стил на каране, естествено..
Какво да гледаш при покупка - не мисля, че има нещо специално , отличаващо се от другите марки. Нека колегите споделят.
Пробвай и търсачката на форума. Ето ти малко като за начало:
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...&sk=t&sd=a
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...&sk=t&sd=a
Reply

#3
относно двигатела продавачът твърди че е на Volvo а не на Renault.... незнам по какво се познава... как да разбера?

относно разхода тва със включен климатик ли е? Как си караш колата, настъпваш ли доволно или? все си мислех че не харчат чак толкова тия коли.... :?
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#4
momk0 Wrote:относно двигатела продавачът твърди че е на Volvo а не на Renault.... незнам по какво се познава... как да разбера?

относно разхода тва със включен климатик ли е? Как си караш колата, настъпваш ли доволно или? все си мислех че не харчат чак толкова тия коли.... :?


Ами не знам какво точно ти е обяснявал този от Дупница,но моторите дизеловите на волво са си френска разработка.Твоят вече е комънрейл 115к.с.От наученото от форума съм разбрал,че е също толкова икономичен както предниете версии 90 и 95к.с,но е по пъргав и има по висок въртящ момент.Това,че е рено двигател не трябва да те плаши.Все пак това е направено по поръчка на волво и си е един доста стабилен и здрав мотор,ако разбира се си го улучил.Това е характерно за всички дизелови.Имай предвид,че там се говори за по-сериозен навъртян километраж.Но като цяло си е късмет.Надявай се италианеца,който я е карал да си е купил,защото е искал по спокойна и сигурна кола,а не някоя фирмаджийска за яки преходи и ненавременно обслужване.Дори и да е на повечко км ако е облсужвана както трябва и навреме със сигурност ще бъдеш и ти доволен.
Не мога да кажа кой знае колко,тъй акто и аз съм в процес на тестове и впечатления.МОята е 99 с по-маллкия мотор и малко по-ефтината поддръжка.Не искам да казвам колко пише на моя километраж,но след смяната на маслото нямам никакви оплаквания.Вървенето е същото,дори стана по-тиха.Пали бързо.И като цяло от порчетеното от форума почти не съм чул някой с сериозни проблеми с дизелите.Предимно проблемите идват от това,ако си закупил инещо много ново а със съмнителна ниска цена.Там трябва да се внимава.Но всичко е късмет.Ти си направи нужнит етестове на мотора.Ръчкай всички копчета да видиш кое работи кое не и така.Дори имаше една тема относно дизелите.Ето ти един линк: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=11429.0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=11429.0</a><!-- m --> .Колегата milenhr ми го даде и доста неща научих и от там.Успех и дано да си доволен.Мисля,че това е еидн много добър автомобил,ако са полагани грижи към него
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#5
благодаря за отговорите колеги.

Темата "Как да познаем добрият ДИЗЕЛ" ще ми помогне да съм една идея по сигурен.
Цената за която я беше обявил собственика е 6000лв.
успях да го договоря на 5600. като му оставих 200 лв капаро.

Цената поне според мен е малко занижена. Но колата си изглежда прилична. Останах с впечатлението че го е карал собственик които си е държал на автомобила и е добре подържан може би някой чичо.... салона и багажното отделение са безупречни създават впечатление за чисто ново. Има си външни косури по брониите но не е нищо страшно.

По ме притеснява това да не попадна на издухан двигател. Въпреки че от тестовете които сам направих без да знам минаха мн успешно.
Колата работи дълго време на празен ход и след подаване на пълна газ грам не изпуши. всичко по двигатела изглежда афтентично но пък и голяма част от него е закрита от кората.

Не успях да я покарам повече от 500м заради липсата на номера, стигнах до 2-ра предавка а след 2000 оборота става нещо страшно...... като отида в Неделя ще я покарам малко повече и ще направя тестовете описани в онази тема.
Ще гледам да я видя и отдоло за течове и други проблеми.

Има ли някъде в Дупница къде да я види колата маистор да замери налягането и да се направи няква диагностика?

иначе който каквото се сети да гледам преди да купя да пише, безкрайно съм ви благодарен!

cheerz
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#6
momk0 Wrote:относно двигатела продавачът твърди че е на Volvo а не на Renault.... незнам по какво се познава... как да разбера?

относно разхода тва със включен климатик ли е? Как си караш колата, настъпваш ли доволно или? все си мислех че не харчат чак толкова тия коли.... :?
Мотора е на рено, който каквото иска да ти говори. Аранжировката на съпътстващите системи, маркучи и т.н. са различни, механиката на блока (двигателя) е 1:1. И аз съм чувал, че е доработван от волво, може и да има нещо вярно или то се отнася до софтуера (тук е 102 и 115к.с.), при рено е май 120к.с. Общо взето това е. За разхода....според мен можеш да забравиш за стойности 4.5-5л/100км при подобен клас/размер автомобил. А и да, аз си натискам, защото кеф цена няма... :mrgreen: . Колата е със стегнато към твърдо окачване, неравности/дупки не ги харесва много. Обаче на дълъг път е огромно удоволствие, има уникална стойка и стабилност, поне с което аз мога да сравнявам досега в моя опит с други марки.
Само за инфо - заводските данни за разхода са: 4.3 / 5.4 / 7.4.......това 4.3 обаче-е-е... :mrgreen: извинете... :lol: ! Може и да може да се постигне, ама аз не мога..
Поздрави, успех и дано се похвалиш скоро тук...!
Reply

#7
Аз лично мога да ти честитя новия автомобил.Щом си го капарирал с 200 кинта ако се откажеш ще ти изгорят.Дано всичко да му е наред и много безаварийни километри.Направи и пълно обслужване и не пести от цена на консумативи.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#8
Всички колеги са прави.Щом ти харесвса и има излъчване и вътре на пазен автомобил и си усетил дръпката на втора значи има живот в мотора или поне процента е в твоя полза.Смени консумативите с качествени както казват и другите колеги.Това е допълнителна застраховка.РОлките и ремъцит егледай да са добра марка.МОят ремък е contittech.Не съм сигурен дали точно така се пише.НО колегитежги знаят.От форуми знам,че е скъпа и качестена като изпълнение марка.взимай и не се бой.Доколкото видях снимките е с много готин графитен цвят.И на мен много ми харесва.
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#9
Ами те колегите по горе са се отбелязали,но да подраскам и аз малко,като потъпевш от счупено турбо.Колата наистина е страхотна,имам вече около10к км и то за има няма 3 месеца.Добре се напича.Последния ми разход е 5,32л на 100 като 300км са извънградски,а около170 из София.Провери накарай някой да дойде с теб по време на покупката и провери луфта на турбото колко е.Турбото след 150 000км задължително трябва да се провери за луфтове,защото опасността да се счупи е мн голяма.А относно двумасовия маховик - на всички по-ново автомобили го има и това е с цел по-добри печалби за тях.Първоначалното обслужване ти е около 600лв и може да си напазаруваш ремъците от магазин на РЕНО.
При мен смяната на турбото излезе малко филм на ужасите,даже сега си я продавам колата заради това,но ще се откажа да я продам дори и някой да иска.

Във форума на РЕно е изписано доста и всичко е много ясно относно ДВГ.Ето тук е кратко,точно и ясно за консумативите.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=65554.0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=65554.0</a><!-- m -->
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#10
momk0 Wrote:благодаря за отговорите колеги.

Темата "Как да познаем добрият ДИЗЕЛ" ще ми помогне да съм една идея по сигурен.
Цената за която я беше обявил собственика е 6000лв.
успях да го договоря на 5600. като му оставих 200 лв капаро.

Цената поне според мен е малко занижена. Но колата си изглежда прилична. Останах с впечатлението че го е карал собственик които си е държал на автомобила и е добре подържан може би някой чичо.... салона и багажното отделение са безупречни създават впечатление за чисто ново. Има си външни косури по брониите но не е нищо страшно.

По ме притеснява това да не попадна на издухан двигател. Въпреки че от тестовете които сам направих без да знам минаха мн успешно.
Колата работи дълго време на празен ход и след подаване на пълна газ грам не изпуши. всичко по двигатела изглежда афтентично но пък и голяма част от него е закрита от кората.

Не успях да я покарам повече от 500м заради липсата на номера, стигнах до 2-ра предавка а след 2000 оборота става нещо страшно...... като отида в Неделя ще я покарам малко повече и ще направя тестовете описани в онази тема.
Ще гледам да я видя и отдоло за течове и други проблеми.

Има ли някъде в Дупница къде да я види колата маистор да замери налягането и да се направи няква диагностика?

иначе който каквото се сети да гледам преди да купя да пише, безкрайно съм ви благодарен!

cheerz


[b]Има специален сервиз за дизели в село Пиперево(, което е на входа/изхода на Дупница)- точно при автокъщите от двете страни на пътя Е-79.............Не може да не си видял табелата ПИПЕРЕВО!
Поразпитай и я откарай там.
[/b]
Лелинчо ми там си кара дизеловия 1,9 ТДИ Сеат Леон!
Съжалявам, в момента съм си в София иначе бих те упътил точно.
Поздрави и успех с покупката!
Благородно ти завиждам, защото си договорил екстра цена за Волво, при това дизелово, при това 2003г!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)