The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети за V40 1.9D '03

#21
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=90851.0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=90851.0</a><!-- m --> Ето снимки на почистване на EGR клапан.При нас е абсолютно същата процедура.

ЕТо тук съм снимал въпросните филтър на картерни газове(горе до щеката за масло с червени точки иохладителя за масло (точно пред масления филтър това кафявото)

ДА те попитам momk0 съединителя къде ти отделя?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#22
започва някъде от средата като чели - може би малко по рано, но със сигурност не е горе високо. Това би трябвало да е добре нали?
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#23
Принципно да,добре е.Защото и при мен самите обороти ми падат като съм по средата на хода някъде,но като че ли по нагоре е основното му отделяне.Абе кво да ти кажа - карай и се не бой. :wink:
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#24
всичко дотук добре, но всички тия операции по подменянето на гореспонетатите филтри и почистване на ЕГР клапана малко ми изглеждат сложни или по скоро не съм сигорен че ще се справя така добре както вас :confused1:

някой може ли да ми каже колко би струвало майстор да ги направи тез неща и къде най добре да ида?

Все пак съм на 23 а нямам техническо образование(Аз съм музикант-звукорежисъор)
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#25
Днес се опитах да почистя ЕГР-а по примера от линка по-горе от форума на Рено. Не успях да го отделя от колектора. Мъчих, напъвах,ръчках с едно като тънък секач/клин за да отлепи....разклаща се леко, но не излезе. Междувременно заваля и сглобих всичко обратно. Обаче, имам чуството, че ЕГР-а ми е затапен. М/у него и блока на колектора има ламаринка, с някакви набити цифри на нея (изглежда заводско, не като да е поставяно от някой като мене Smile ).Та това или е заглушка или е дроселираща бленда или да играе роля на гарнитура (може да е гумено-металическа) или нещо подобно. Но определено от отвора от където би трябвало да идват газовете от ЕГР-а имаше само като нагар. Иначе колектора си е доволно мръсен с мазнотии, но като че ли не е от ЕГР-а. В този ред на мисли, гледам, че картерните газове връщат подобаваща гняс към въздухопровода и нали стана дума за смяна на филтъра за картерни газове, си мисля, дали не е по-добре, да изкарам този филтър, за да може да си минават спокойно маслените пари, да разкача там където влиза след въздушния филтър и да го затапя, а самите картени газове да ги обърна надолу някъде и да си отиват в атмосферата и да не ми цапат въздухопроводите.
Reply

#26
И аз мислех,че с тази ламаринка е затапен,което за ДЦИ моторите не се препоръчва.Иначе аз нямах проблеми с изваждането и чистенето.Що се отнася до филтъра за картерни газове - все си мисля,че няма да е толко просто,колкото го описваш.Аз не бих опитал,защото все пак това не е от старите архаични двигатели с които може да се правят всякакви извращения.

momk0 Филтъра за картерни газове е елементарен и се завиват и развиват 2 болта,охладителя вече може да накараш някой майстор да ти го свали,също и ЕГР-а.Не вярвам,че ще ти вземат повече от 30-40лв за последните 2 неща.

п.п Напоследък наблюдавам,че все повече млади хора купуват комбита,дори да не са семейни,в това число и аз,явно лека полека ни идва акъла и на младите. :wink:
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)